sobota, 22 lipca 2017

Imm kupuje #8

Witajcie, 
Ja jestem Imm, a dzisiaj zapraszam Was na haul. 

   Ostatni taki wpis był pierwszego czerwca. Szczerze myślałam, że dłużej nie pisałam postów z tej serii. Tak czy inaczej postanowiłam po raz ósmy podzielić się z Wami tym co udało mi się kupić. Część rzeczy jest jeszcze z czerwca, a najnowsze dotarły do mnie w piątek. Większość kupiłam w sklepach internetowych. Ostatnio polubiłam taką metodę.




Pierwszą rzeczą jest plecak worek Kiedyś był na nie straszny szał. Wtedy nie byłam do nich przekonana. Mimo to postanowiłam je przetestować. Pozytywnie się zaskoczyłam. Są one ładne i wygodne. Jednym z minusów jest to, że te paski się przesuwają i raz jeden jest za długi, a drugi za krótki. Ciężko jest je wyregulować. 

Gdzie? Grana shop
Za ile?  16,90 zł



Jestem fanką American horror story. Bardzo podobają mi się ubrania z motywami pochodzącymi z tego serialu. mam już bluzę z napisem "All monster are human" oraz koszulkę "I'm dead. Wanna hook up?". Szukałam czegoś fajnego z napisem "Normal people scare me". Znalazłam T-shirt właśnie z takim motywem. Mogliście go widzieć we wpisie Another difference Koszulka jest w stylu bejsbolowym. Ma czarne rękawy i napis. Jest dobrze wykonana. 

Gdzie? Grana shop 
Za ile? 25,90 zł



Zamówiłam również bransoletkę. Jest ona złota i ma coś w rodzaju ćwieków. Jej minusem jest długość. Muszę zapinać ją na ostatnie oczko, aby była dobra. Tak czy inaczej bardzo mi się podoba. Ja bardzo lubię bransoletki w takim stylu. Dodatkowo była ona bardzo tania. 

Gdzie? Grana shop 
Za ile? 1,90 zł 



Zawsze, gdy do darmowej przesyłki niewiele brakuje z siostrą bierzemy skarpetki.Tym razem też tak było. Pierwsza para jest bardzo urocza. Ma nadruk niedźwiedzi. Od razu skradły moje serce. 
Druga para ma nadruk kościotrupów. Do bardziej rockowych stylizacji będą genialnie pasować. 

Gdzie? Grana shop 
Za ile? 2,90 zł/ 4,90 zł 




Z firmy Lovely jakiś czas temu wyszły nowe eyelinery. Postanowiłam kupić ten w kolorze białym. Miałam pomysł jak go wykorzystać. Bałam się troszkę o jego pigmentację. Po pierwszym użyciu byłam miło zaskoczona. Jest on naprawdę dobry. 

Gdzie? Rossmann 
Za ile? 10, 99 zł



Kocham produkty do ust. Ostatnio znudziły mi się troszkę wszelkie róże. W drogerii znalazłam szafę Golden Rose. Skusiłam się na pomadkę w kredce Matte lipstick crayon. Nie pożałowałam tego zakupu. Kocham ten produkt. Odkąd go mam tylko ten kolorek pojawia się na moich ustach. Kredka jest  trwała, wydajna, jednym słowem genialna. 

Gdzie? Sekret urody
Za ile? 9,99 zł



Do kredki z Golden Rose musiałam dokupić temperówkę. Kiedyś kupiłam jedną w Rossmannie, ale okazało się, że nie pasuje ona do tej pomadki. Więc tutaj złota rada od Imm- jak kupujecie konturówki, albo pomadki w kredce z Golden Rose od razu kupcie temperówkę. Inaczej tak jak ja będziecie chodzić po drogeriach i jej szukać. 

Gdzie? Sekret urody
Za ile? 4,75 zł



Z okazji nowego pokoju zamówiłam sobie flagę. Nie jest to zwykła flaga. Ma ona nadruk Bring Me the Horizon. Kocham ten zespół. Ostatnio do niego powróciłam i teraz moja playlista składa się tylko z ich piosenek. Wracając do flagi. Myślałam, że będzie ona nieco większa. Myślałam też, że ten materiał będzie nieco grubszy. Mimo tego jestem zadowolona. Nie mogłam doczekać się na jej dostarczenie. Teraz muszę pomyśleć jak ją przymocować do ściany. 

Gdzie? Rockmetalshop 
Za ile? 44,45 zł



Jestem bladą osobą i kupienie idealnego podkładu graniczy z cudem. Każdy mój wcześniejszy był troszkę za ciemny. Krem BB jak i podkład z Celie nie były idealne. Stwierdziłam, że koniec z tym. Czas zainwestować w coś naprawdę dobrego. Zamówiłam sobie podkład z Revlonu. Mam go w odcieniu 110. Sprawdzałam już go i na razie jestem bardzo zadowolona. Ciekawi mnie jego trwałość i to czy będzie ciemniał. Na pewno jak okaże się perełką pojawi się w ulubieńcach lipca. 

Gdzie? Kosmetyki z Ameryki 
Za ile? 24,99 zł



Teraz czas na rzecz z której jestem niezadowolona. Mianowicie cień w kredce z NYC. Zamówiłam ją bo była tania i potrzebowałam cienia w tym kolorze. Niestety produkt przyszedł do mnie zniszczony. Kredka jest złamana. Pisałam już o to do firmy, ale na razie nie otrzymałam wiadomości. Jest mi na prawdę szkoda, ponieważ potrzebuję tego cienia. 

Gdzie? Kosmetyki z Ameryki
Za ile? 3,99 zł



Ostatnią już rzeczą jest korektor z firmy Bourjois. Niestety jest on dla mnie za żółty. Moja cera jest bardziej sinawa/różowa niż żółta. Mimo tego, że wzięłam najjaśniejszy odcień jest on za ciemny. Szkoda, bo wydawał się fajny. 

Gdzie? Kosmetyki z Ameryki 
Za ile? 12, 99 zł




Polecany wpis: Dziwne fakty o mnie
Immstagram: gossip.imm
Immchat: gossip_imm 

Buziaczki, 
Wasza Imm 

3 komentarze :

  1. Świetne rzeczy :D
    infinita-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post :) skarpetki cudo <3 obserwuję
    Mój Blog <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupy zrobiłaś :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń