środa, 19 lipca 2017

Cytaty #5 Ta książka Cię kocha

Witajcie, 
Ja jestem Imm, a to jest chyba moja ulubiona seria. 

Jakiś czas temu dzieliłam się z Wami cytatami pochodzącymi z piosenek Bring Me the Horizon. Były też złote myśli z książek, piosenek, o motywacji oraz z mojego telefonu. 
Zastanawiałam się nad tematyką kolejnego wpisu z tej serii. Mój wzrok poleciał na książkę, której autorem jest PewDiePie. 
Kupiłam ją dawno temu. pojawiła się już w poście Imm kupuje #5

Wybrałam kilka fajnych cytatów, które skradły moje serce.




Nie bój się mówić o swoich uczuciach, 
ponieważ i tak nikogo to nie obchodzi. 




Jeżeli życie nie idzie prosto
zrób zwrot...
...w dół urwiska. 




Nie bądź sobą, 
bądź pizzą. 
Wszyscy kochają pizzę. 




Nigdy nie polegniesz jeśli nie spróbujesz.
Więc po co się starać? 




Cytaty to najważniejsza rzecz we wszechświecie 
i trzeba je zawsze brać do serca. 



Nigdy niczego nie żałuj* 
*oprócz tej dziwacznej fazy emo, którą przechodziłeś




Nie staraj się być kimś, 
kim nie jesteś. 
Chyba, że możesz być 
fabulous jak jednorożec. 
Zawsze bądź fabulous jak jednorożec. 




Nie jesteś zły. 
Inni są po prostu o wiele lepsi. 




Ten kto nigdy nie upadł 
nie wie jak trudno się podnieść. 




Nie przejmuj się swoimi problemami. 
Wszystkie znikną,  
jeśli jutro umrzesz.
-Kaczka 




Chcę być tą, 
która Cię złapie
gdy upadniesz.
-Podłoga 





Który cytat najbardziej Wam się spodobał? 

Polecany wpis: Dziwne fakty o mnie
Zobacz również: Inna
Immstagram: gossip.imm
Immchat: gossip_imm
Music.ly: gossip.imm 

Buziaczki, 
Wasza Imm