sobota, 10 czerwca 2017

Serialoholiczka #4

Witajcie, 
Ja jestem Imm, a dzisiaj będzie kolejny wpis o serialach. 

    Na początku planowałam nieco inaczej zrobić ten post. Miał być on mniej więcej o tym samym, ale w innym układzie. Stwierdziłam, że ta wersja bardziej mi się podoba. 
W dzisiejszej Serialoholiczce chcę Wam przedstawić Top 5 aktorów, którzy zagrali między innymi w serialach. Kolejność jest przypadkowa, ponieważ są to aktorzy na podobnym poziomie. Nie jestem też specjalistką w tej dziedzinie, jest to wyłącznie moje zdanie. Dodatkowo wypisałam kilka filmów, w których się pojawili.



#1 Evan Peters 


Amerykański aktor znany głównie z American Horror Story. W pierwszym sezonie zagrał postać, która wzbudziła u mnie zachwyt. Widziałam go również w jednym filmie. Zagrał tak, samo dobrze. 
Ma on w sobie to coś, co przyciąga widza. Jego wygląd jest fajny, ponieważ nie wygląda on jak typowy aktor. Evan idealnie pasuje do ról bardziej psychicznych. American Horror Story bez niego, nie byłoby takie samo. Pojawi się w najnowszym sezonie i nie mogę doczekać się, aż go zobaczę. 



American Horror Story 
Po prostu walcz 
Projekt Lazarus 
Piżama party
X-men: Apocalypse 


#2 Paul Wesley


Paul jest aktorem mojego dzieciństwa. Pamiętniki wampirów były pierwszym poważnym serialem, który zaczęłam oglądać. Stefan zawsze był jednym z moich ulubionych postaci. Intrygujący wygląd i jego głos sprawiły, że do dzisiaj uwielbiam tę postać. Dodatkowo Paul ma korzenie polskie i w jednym z wywiadów nawet mówił w tym języku. Było to miłe.





Pamiętniki wampirów
Bracia Oodie 
Upadłe anioły
Siła spokoju 
Córka Russellów 


#3 Cody Christian 


Gdy tylko postać Theo pojawiła się w Teen Wolf pokochałam ją od razu. Wszystko zasługa oczywiście aktora. Nie dość, że przystojny to jeszcze utalentowany. Pierwszy raz zobaczyłam go oglądając Teen Wolf. Później zaczęłam oglądać Słodkie kłamstewka. Cody zagrał tam młodszego brata jednej z głównych bohaterek. Był wtedy bardzo młody. Mimo tego z rolą poradził sobie świetnie. Teraz czekam, aż Theo pojawi się w najnowszych odcinkach Teen Wolf. 





Słodkie kłamstewka 
Teen Wolf
Igrzyska śmierci: W pieszczeniu ognia*
Surogaci 
Zabić Irlandczyka 


#4 Dylan O'brien 


Jeden z najlepszych aktorów. Czy to w filmach, czy w serialach jest świetny. Pokochałam go za rolę Mieczysława w Teen Wolf. Widziałam też dwa filmy, w których zagrał. Mianowicie chodzi mi o Więzień labiryntu i Pierwszy raz. W tych trzech produkcjach grał zupełnie różne trzy postacie. Każda była świetna. Jest on naprawdę dobrym aktorem. Dodatkowo ma on w sobie taką promienność.


Teen Wolf
Pierwszy raz
Więzień labiryntu
Stażyści 

#5 Dominic Sherwood


Dominica kojarzę tylko z dwóch ról. Pierwszy raz zobaczyłam go w teledysku piosenki Taylor Swift- Style. Urzekły mnie jego oczy. Z tego co się orientuj ma on chorobę przez, którą jedna tęczówka jest niebieska, a druga brązowa. Bez wątpienia jest to jego znak szczególny. Gdy zaczynałam oglądać Shadowhunters pojawił się tam pewien blondyn. Kojarzyłam go skądś i oczywiście musiałam to sprawdzić. Dominic w roli Jace'a to genialne zestawienie. Mimo tego, że nie jest on jakoś bardzo doświadczonym aktorem, to radzi sobie bardzo dobrze. 


Shadowhunters
Akademia wampirów 
Miliardowy okup 
Cięcie 
Mayday 



*Igrzyska śmierci: W pieszczeniu ognia to parodia filmów takich jak- Igrzyska śmierci, Avatar, Harry Potter, Niezniszczalni, Hobbit i Avengers. 

Koniecznie podzielcie się Swoimi ulubionymi aktorami.

Serialoholiczka:
Trzy seriale, które obejrzałam
Ulubione postacie męskie
13 reasons why

Poprzedni wpis: Kawaii sesja
Zobacz również: Imm kupuje #7
Polecany wpis: Exodus
Immstagram: gossip.imm
Immchat: gossip_imm

Buziaczki, 
Wasza Imm 



Źródła zdjęć: 
http://ceresu.canalblog.com/tag/Cassandra%20Clare
https://pl.pinterest.com/pin/408279522446015989/
http://ohsexydylan.tumblr.com/
http://pcwallart.com/evan-peters-wallpaper-4.html
http://wallpapercave.com/paul-wesley-vampire-diaries-wallpaper
https://www.bustle.com/articles/93758-where-was-theo-on-teen-wolf-scotts-elementary-school-friend-resurfaced-with-suspicious-timing
http://wallpapersdsc.net/celebrities/dylan-obrien-21720.html
https://www.youtube.com/watch?v=Awq5tsCaAkY


1 komentarz :