wtorek, 6 czerwca 2017

Kawaii sesja

Witajcie,
Ja jestem Imm a dzisiaj kolejna sesja na moim blogu. 

Jak wiecie, lub nie uwielbiam pozować do zdjęć. Ostatnio byłam w parku i skorzystałam z okazji. Z siostrą zrobiłyśmy kilka fotografii. Jest ich troszkę dużo, więc postanowiłam zrobić właśnie ten post. Jakbym dodała je do wpisu o czymś innym, musiałabym wybrać tylko kilka. Byłoby to ciężkie, a reszta zdjęć zmarnowałaby się.



Krótko sesji...
Jak zawsze zdjęcia zrobiła mi siostra. Tłem jest piękny park. Na sobie mam dość zwyczajną stylizację i dość niezwyczajną fryzurę. Jak widzę te zdjęcia nasuwa mi się jedno określenie- kawaii. Fryzura w stylu anime, lub mangi, makijaż i stylizacja razem wyglądają całkiem uroczo.
Mi osobiście podobają się fotografie w tym stylu. Na moim blogu raczej na sesjach mam na sobie ciemne ubrania i w rezultacie te zdjęcia są w jakimś minimalnym stopniu mroczniejsze. Dla odmiany coś kolorowego, radosnego i innego. 















Dajcie znać, czy podobała Wam się moja ostatnia sesja. Aby nie ominąć kolejnej, koniecznie zaobserwujcie bloga.

Podobne wpis:
Znowu sesja
Zimowa sesja

Poprzedni wpis: Imm kupuje #7
Zobacz również: Cytaty #4 Bring Me the Horizon
Polecany wpis: Exodus
Immstagram: gossip.imm
Immchat: gossip_imm

Buziaczki, 
Wasza Imm



2 komentarze :