środa, 21 czerwca 2017

GRWM: Komers

Witajcie,
Ja jestem Imm, a dzisiaj przychodzę do Was z Get Ready With Me. 

Nie ukrywam, że jest to jedna z moich ulubionych serii. Co prawda na razie były tylko dwa takie wpisy, ale mam nadzieję, że ta liczba wrośnie. 
Zakończeniu roku towarzyszą różne uroczystości. W tym roku kończę gimnazjum. U nas w szkole z tej okazji są dwie uroczystości. Pierwszą jest komers. Polega on na tym, że klasy drugie przygotowują jakieś przedstawienie, a następnie jest dyskoteka. Jest to takie pożegnanie. 
Drugą uroczystością jest zakończenie roku szkolnego. Rozdanie świadectw, dyplomów itp. Jest to bardziej uroczyste. W gronie rodziców i nauczycieli. 
Jak wyglądał komers dowiecie się z wpisu, który pojawi się w poniedziałek. Teraz przejdźmy do głównej części wpisu.




Paznokcie

Użyłam: 
*czarny lakier No name 
* świecący lakier Lovely Dark Shine 

Moje pazurki miały pasować do stylizacji. Skusiłam się na klasykę, czyli kolor czarny. Dodatkowo pokryłam je świecącym lakierem. Chciałam go przetestować. Dawno nie malowałam paznokci i wyszłam trochę z wprawy. Wszelkie niedociągnięcia musicie mi wybaczyć. 



Makijaż 

Użyłam
*Soraya Care&Control krem matujący
*Wibo 4in1
*Celia Hydro cover długotrwały podkład
*Under 20 puder matujący
*Wibo Secret duo color

Na całą twarz najpierw nałożyłam bazę, czyli standardowo krem matujący z Soraya. Na zaczerwienienia, wypryski i pod oczy dałam jasny beżowy korektor z Wibo.  Następnie użyłam nowości wśród moich kosmetyków. Jestem blada dlatego mam problem z dobraniem koloru podkładów. Ten z Celia ma dobry odcień, ale troszkę ciemnieje. Wszystko przypudrowałam moim ulubieńcem, czyli pudrem z Under 20. Twarz lekko wykonturowałam bronzerem z Wibo.



Użyłam:
*Lovely brows gel creator
*Miss sporty insta glow korektor
*Lovely nude make up kit
*Live Love paletka cieni nr 2
*Wibo Growing Lashes

Brwi zrobiłam standardowo. Lekko podkreśliłam je maskarą z Lovely. Na oczy nałożyłam korektor z Miss sporty, który dobrze sprawdza się jako baza pod cienie. Jasny cień z Lovley zaaplikowałam na całą powiekę. Następnie złoty cień z paletki Live Love również nałożyłam na całą powiekę. Zewnętrzny kącik podkreśliłam intensywnym czarnym cieniem. Cienie rozcierałam, aby uzyskać gładkie przejścia. Rzęsy wytuszowałam maskarą z Wibo.



Użyłam:
*Lovely K-lips

 Najpierw konturówką zaznaczyłam kontur. Dałam ją jeszcze na środek ust. Następnie płynną pomadkę nałożyłam na całe usta. Dla lepszego efektu nałożyłam dwie warstwy produktu.




Fryzura

Postanowiłam dla odmiany zakręcić moje włosy. Pomogła mi z tym lokówka i mama. Mam włosy proste jak drut i ciężkie do kręcenia. Na zdjęciach wyglądają ślicznie, ale niestety dość szybko zaczęły się rozkręcać. 



Całość prezentuje się tak...











Poprzedni wpis:Produkty do ust #2
Zobacz również: Serialoholiczka #4
Polecany wpis:  Kawaii sesja

Buziaczki, 
Wasza Imm