czwartek, 25 maja 2017

Cytaty #4 Bring Me the Horizon

Witajcie, 
Ja jestem Imm,a na moim blogu dawno nie było cytatów.

Na dzisiejszy wpis przygotowałam cytaty z piosenek Bring Me the Horizon. Jest to brytyjski zespół wykonujący metalcore. Teksty piosenek mogą być różnie zrozumiane. Dla kogoś mogą być one trochę kontrowersyjne. Nie da się ukryć, że jest to rodzaj muzyki nie dla każdego. 
Większość cytatów pochodzi z utworów, które znajdują się na płycie Sempiternal i That's the spirit. Piosenki są po angielsku, dlatego skorzystałam ze strony Tekstowo, aby nie bawić się z tłumaczeniem ich na polski. Dodatkowo przed każdym cytatem będzie tytuł piosenki.





True Friends 

I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in teh front
--------------------------------------------------------------
Na twoim miejscu nie wstrzymywałbym oddechu
Bo zapomnę, ale nigdy ci nie wybaczę 
Nie wiesz, nie wiesz?
Prawdziwi przyjaciele wbiją ci nóż prosto w serce



Drown 

What doesn't kill you 
Makes you wish you were dead
-------------------------------------------------
Co Cię nie zabije 
Sprawi, że będziesz marzył o śmierci 


Who will fix me now?
Dive in when I'm down?
Save me from myself
Don't let me drown 
Who will make me fight?
Drag me out alive?
Save me from myself
Don't let me drown 
--------------------------------------------
Kto mnie teraz naprawi?
Zanurkuje, kiedy jestem na dole?
Uratuje mnie przed samym sobą
Nie pozwól mi utonąć 
Kto sprawi, że zacznę walczyć?
Przywróci mnie do życia?
Ocal mnie przed samym sobą 
Nie pozwól mi utonąć 



Shadow Moses 

You can run but you'll never escape,
Over and over again
Will we ever see the end?
We're going nowhere 
-----------------------------------------------------
Możesz biec, ale nigdy nie uciekniesz
Nigdy, przenigdy
Czy zobaczymy kiedyś koniec?
Zmierzamy donikąd



Chasing Rainbows

Take me to the sun
I fell I'm chasing rainbows
And now I'm lost and all alone
Wairing for a chance
---------------------------------------------------
Zabierz mnie do słońca 
Czuję, że chciałbym gonić tęczę
Teraz jestem zagubiony i samotny 
Czekając na szansę




Throne 

Remember the moment you left me alone and
Broke every promise you ever made
I was an ocean, lost in the open
Nothing could take the pain away 
-------------------------------------------------------------
Pamiętasz moment, gdy zostawiłaś mnie samego i 
Złamałaś każdą z obietnic, którą kiedykolwiek złożyłaś 
Byłem oceanem, zatraconym w swej nieskończoności 
Nic nie mogło uśmierzyć mojego bólu


So you can trow me to the wolves 
Tomorrow I will come back 
Leader of the whole pack 
Beat me black and blue
Every wound will shape me 
Every scar will build my throne 
--------------------------------------------------------
Więc możesz rzucić mnie wilkom na pożarcie 
Jutro powrócę 
Jako przywódca całej watahy 
Bij mnie aż będę siny 
Każda rana mnie ukształtuje 
Każda blizna zbuduje mój tron



Avalanche 

It's like an avalanche 
I feel myself go under 
-------------------------------------
To przypomina lawinę 
Czuję, że się zapadam



Blasphemy

Ask no questions and you'll get no lies
Turn the cheek and blind the eye
Let it go 
Bend the knee and give away your life
Bite your tongue and close your mind
-----------------------------------------------------------
Nie zadawaj pytań, a nie dostaniesz żadnych kłamstw
Nadstaw policzek i zamknij oko
Odpuść
Zegnij kolana i oddaj swoje życie 
Ugryź się w język i zamknij swój umysł


Can you feel my heart 

Can you hear the silence?
Can you see the dark?
Can you fix the broken 
Can you feel...
Can you feel my heart? 
--------------------------------------
Czy możesz usłyszeć ciszę?
Czy możesz zobaczyć ciemność?
Czy możesz naprawić co zniszczone?
Czy możesz poczuć...
Czy możesz poczuć moje serce?




Mam nadzieję, że wpis się Wam spodobał. Jeśli jesteście fanami Bring Me the Horizon koniecznie napiszcie swoje ulubione cytaty. 

Inne z tej serii:

Poprzedni wpis: Produkty do ust #1
Zobacz również: Jak widzą mnie inni  
Immstagram: gossip.imm
Immchat: gossip_imm

Buziaczki, 
Wasza Imm




2 komentarze :