środa, 26 kwietnia 2017

Jak widzą mnie inni

Witajcie, 
Ja jestem Imm i postanowiłam zrobić małe doświadczenie. 

   Każdy z nas się czasem zastanawia jak widzą nas inni. Stwierdziłam, że poszukam odpowiedzi na to pytanie. Wybrałam sześć osób, którym zadałem sześć pytań. Bez względu na to komu zadawałam pytania były one takie same. Nie są one skomplikowane. Są to po prostu pytania na które chciałabym znać odpowiedź.
Ze względu na to, że większość osób, które czyta mojego bloga nie zna moich znajomych postanowiłam nazwać ich ziomkami. 


Pytania:

1. Jaka jest idealna praca dla mnie? Wybór uzasadnij.

2. Jakbyś musiał/a spędzić ze mną jeden dzień (24h) to co byś chciał/a ze mną robić?

3. Do jakiej postaci z filmu, książki, bajki lub serialu jestem podobna?

4. Jaka jest moja najlepsza i najgorsza cecha?

5. Jakim zjawiskiem atmosferycznym jestem?

6. Do jakiej subkultury mogłabym należeć?

Odpowiedzi:

Ziomek #1

1. Fotograf, bo lubisz robić zdjęcia.
2. Zakupy !!!
3. Gabrielle (serial)
4. Pozytywne: umiesz doradzać, oaza spokoju
Negatywne: jesteś trochę denerwująca
5. Słoneczko
6. No nie wiem, nie wiem



Ziomek #2

1. Idealna praca- krytyk filmowy. Lubisz oglądać seriale i tyle już ich było, że potrafisz ocenić czy serial/film to dzieło czy gniot.
2. Siedziałybyśmy cały dzień w domu oglądając seriale i gadając o chłopakach.
3. Do Niny z Soy Luny. Z wyglądu, posiadania ifrienda, bloga i wyjścia z friendzonu (nie ważne jaką drogą).
4. Najlepsza- umiesz słuchać.
Najgorsza- zastanawiałam się nad tym długo i nie mam odpowiedzi.
5. Delikatnym deszczem. W twoim towarzystwie jest super, ale nigdy nie wiadomo czy nie wyjdzie z ciebie coś innego.
6. Emo #Rebel

Ziomek #3 

1. Pisarka, ponieważ lubisz pisać różne opowiadania itp. Ponadto jesteś kreatywna i bardzo dobrze opisujesz rzeczywistość. Po prostu się do tego nadajesz.
2. Prawdopodobnie bym chciała oglądać z tobą jakieś seriale/filmy. Z tobą można by wiele porobić.
3. Do żadnej. Jesteś unikatowa i ciężko cię dopasować do którejś.
4. Ciężko jest mi kogoś oceniać, można by rzec, że nie umiem tego robić. Każdy z nas ma pozytywne jak i negatywne cechy. Dlatego żadna z moich odpowiedzi nie będzie dobra.
5. Według mnie jesteś tęczą, ponieważ to takie piękne zjawisko (pod każdym względem), a ty jesteś piękna.
6. Emo <3



Ziomek #4 

1. Bardzo ładnie piszesz, myślę, że mogłabyś pisać jakieś opowiadania i je wydawać lub pracować w jakiejś gazecie jako redaktorka. W innej pracy raczej cię nie widzę (artystyczna dusza).
2. Cały dzień? Dużo można zrobić. Może zakupy w galerii np. w Rzeszowie, potem lody, spacer i miła rozmowa.
3. Królewna Śnieżka
4. Najlepszą cechą u ciebie jest wrażliwość, a najgorszą... nie wiem czy taka jest, może to, że bardzo się wszystkim przejmujesz.
5. Mgłą
6. Nie znam się na subkulturach, ale poczytałam na ten temat i uważam, że do żadnej nie mogłabyś należeć. Najlepiej być sobą.

Ziomek #5 

1. Według mnie powinnaś zostać modelką. Po twoich sesjach od razu widać, że się nadajesz. Jeżeli w twoim wieku i bez żadnych "nauk" wychodzi ci to tak dobrze to co będzie w przyszłości? Powinnaś dalej robić to, co lubisz i dalej pozować. Patrząc na sesję sprzed kilku lat widać, że zrobiłaś duże postępy i dalej będziesz robić. Modeling to coś dla ciebie.
2. No nie wiem. Może wreszcie wybierzemy się na spacer z rybkami. Można pośpiewać, na pewno znajdzie się coś co umiemy. W sumie nie lubię planować co będę robił. Na pewno znalazłoby się coś ciekawego co moglibyśmy robić.
3. Jesteś podobna do Pocahontas, gdyż ona nie była jak takie typowe księżniczki, a ty też nie jesteś jak typowe dziewczyny bo słuchasz rocka i oglądasz horrory co jest rzadkie wśród dziewczyn. Również jesteś miła, dobra, uczynna, także chyba najbardziej mi ją przypominasz jeśli chodzi o charakter.
4. Twoja najlepsza cecha? Sporo tego, nie wiem co wybrać. Jak dla mnie najważniejszą cechą u ciebie jest to, że jesteś miła. Jeżeli coś ci się nie podoba to tego nie krytykujesz, rozumiesz, że komuś innemu może się to podobać. Nie obrażasz ludzi, jesteś dla każdego życzliwa.
Najgorsza cecha: upartość. Jesteś uparta w niektórych sprawach. Jeżeli coś postanowisz to nie idzie namówić cię, żebyś zmieniła zdanie bądź zrobiła coś wcześniej. Trzymasz się swojego zdania. To jest w sumie także dobra cecha, ale potraktuję ją jako tą "najgorszą".
5. Życiodajnym deszczem, zsyłasz dobrą energię, jesteś pozytywną osobą, zawsze można się z tobą porozmawiać i porozmawiać "na luzaku", ale można także porozmawiać "na poważnie" co bardzo w tobie cenię.W twoim towarzystwie nie można siedzieć znudzonym.
6. Mogłabyś być punkiem. Lubisz rocka, agresywną muzykę, mogłabyś do nich należeć i ogólnie #Rebel.



Ziomek #6
1. Modelka. Jesteś piękna, fotogeniczna i w ogóle idealnie się nadajesz.
2. Na 100% zakupy. Masz mega styl i na pewno pomogłabyś mi coś wybrać. Potem do kina czy coś, ogólnie pogadać.
3. Nie wiem. Może do tej głównej bohaterki "Niezgodnej". Odważna i w ogóle. Nie jestem w stanie na to odpowiedzieć jakoś dobrze.
4. Najlepsza to to, że jesteś mega pomocna i przyjacielska. A najgorsza? Może to, że czasami się obrażasz i czuję się niezręcznie. Chociaż każdy się obraża. To ludzka rzecz.
5. Nie wiem
6. Nie wiem

Postanowiłam sama odpowiedzieć na te pytania. Zrobiłam to w celu porównania tego jak ja siebie widzę, a jak widzą mnie inni. 

1. Myślę, że jestem nie docenioną aktorką. Właśnie w takim zawodzie siebie widzę. Jestem serialoholiczką i chyba każdy serial mnie fascynuje. Chciałabym móc kiedyś zobaczyć sama, siebie na ekranie laptopa. Dodatkowo mogłabym zagrać postać, która miałaby podobne pasje do mnie. Serial podobny do Glee, a ja jako jedna z bohaterek to w sumie jakieś marzenie.
2. Na to pytanie odpowiedź nie może, być nieśmieszna. Co bym zrobiła sama ze sobą? Hmm... Myślę, że stanęłabym przed lustrem i porozmawiała z inteligentną osobą.
3. Bardziej utożsamiam się z piosenkami, niż z postaciami z bajek. Myślę, że ze względu na wygląd mogłabym być bestią z Pięknej i bestii.
4. Moja najlepsza cecha. Myślę, że kreatywność. Potwierdza to choćby ten blog. Mam mnóstwo pomysłów. Potrafię napisać piosenkę od tak. Obecnie zaczęłam pisać kolejną książkę. Co prawda dokończyłam tylko jedną, ale może kiedyś dokończę wszystkie.
Najgorszą cechą u mnie na pewno jest strach. To, że się ciągle czegoś boję. Boję się w sumie żyć. Za bardzo się wszystkim przejmuję. Chciałabym tak wiele zrobić, ale boję się porażki i tego jak zareagują na to inni.
5. Wydaje mi się, że mogłabym być mgłą. Przeszkadza wszystkim, jest niepotrzebna, wywołuje same wypadki. Z drugiej strony ma w sobie to coś. Jest piękna i bardzo fotogeniczna. W jakimś stopniu niedoceniona. Widzisz mgłę, ale nie wiesz co w niej jest. Myślę, że ze mną jest podobnie. Ludzie widzą mnie i mogą różnie oceniać, lecz do póki mnie bardziej nie poznają to nie wiedzą co w sobie ukrywam.
6. Ze względu na wygląd nie pasuję do żadnej subkultury. Natomiast patrząc na to jakiej muzyki słucham już można mnie gdzieś dopasować. Myślę, że pasowałabym do subkultury takiej jak grunge i metalowcy.



Podsumowanie.
Odpowiedzi znajomych zdziwiły mnie mniej lub bardziej. Najbardziej chyba zdziwiły mnie odpowiedzi do pytania dotyczącego tego do jakiej postaci jestem podobna. Zauważyłam, że największym problemem było wybranie subkultury i zjawiska atmosferycznego. Nie dziwię się, ponieważ to wymaga wiedzy dotyczącej tych dwóch zagadnień. Sama musiałam troszkę poczytać, aby siebie dopasować. Bardzo dziękuję moim znajomym, że zgodzili się odpowiedzieć na te pytania.

Mam nadzieję, że moje doświadczenie spodobało Wam się. Spróbujcie sami. Skopiujcie moje pytania, wyślijcie znajomym i czekajcie na odpowiedzi.

Poprzedni post: 3 dni.
Polecany post: CIY: sałatka
Zobacz również: Happiness
Immstagram: gossip.imm

Buziaczki, 
Wasza Imm