piątek, 7 kwietnia 2017

GRWM: Bierzmowanie

Witajcie, 
Ja jestem Imm, a dzisiaj po raz drugi na moim blogu- Get Ready With Me . 

Ostatni post tego typu był we wrześniu. Zbliża się kilka okazji, więc takie posty będą pojawiać się częściej. Dzisiaj zaprezentuję Wam mój makijaż, fryzurę oraz stylizację na Bierzmowanie. 
Jak zwykle nie jest to nic wyszukanego.




Makijaż 

Mój makijaż musiał być skromy, "naturalny" i stosowny do okazji. Nie mogłam pozwolić sobie na szaleństwo z kolorami. Nie chciałam też eksperymentować. Wolałam zrobić coś czego byłam pewna.



Na całą twarz najpierw nałożyłam krem matujący Soraya. Posłużył mi on jako baza.



Gdy wchłonął się krem zaczęła się zabawa z korektorami. Użyłam "paletki" z Wibo. Róży korektor nałożyłam pod oczy, zielonkawy na zaczerwienienia, a beżowy na niedoskonałości.



Następnie nałożyłam krem BB z Under 20. Wyrównał on koloryt mojej cery i ukrył drobne niedoskonałości. Mam go w odcieniu 1, ale oksydował i jest ciemniejszy.



Wszystko utrwaliłam moim ulubionym pudrem z Under 20. Krem BB niestety nie jest matowy (bardzo się świeci), więc musiałam go zmatowić.



Z brwiami nie kombinowałam. Przeczesałam je i nałożyłam maskarę z Lovely. Nadała ona moim brwią lekkiego koloru i "przytrzymała" je w jednym miejscu.



Każda okazja jest dobra, aby pobawić się z cieniami. Wykorzystałam niezawodną paletkę z Lovely i Live(gwiazdka)Love. Jasny cień (1) nałożyłam jako bazę na całą powiekę. Następnie również na całą powiekę zaaplikowałam ciemniejszy cień (2). W zewnętrzny kącik nałożyłam jeszcze ciemniejszy kolor (3), lekko połyskujący, który znalazł się również na dolnej powiece. We wewnętrzny kącik trafił błyszczący kolorek (4), który rozjaśnił cały makijaż oka.




Rzęsy wytuszowałam maskarą z Wibo.



Cały makijaż dopełniłam matową pomadką z Lovely. Zależało mi na trwałym produkcie. Co prawda robi ona Saharę z ust, ale musiałam się poświęcić. Ma przepiękny niezawodny kolorek.



Stylizacja 

O fryzurze i paznokciach nie będę za wiele pisać. Zostawiłam je takie jakie są. 
Moja stylizacja była cała czarna. Sukienkę wybrałam klasyczną z uroczym kołnierzykiem. Skórzana kurtka dodałam tego czegoś. Postawiłam na wygodne buty na koturnie. Co prawda było mi troszeczkę zimno, ale to wina pogody. 







Poprzedni post: Happiness
Zobacz również:  I hate I love
Polecany post: Myśl
Immstagram: gossip.imm

Buziaczki, 
Wasza Imm