sobota, 15 kwietnia 2017

CIY: sałatka

Witajcie, 
Ja jestem Imm, a to jest pierwszy przepis na moim blogu. 

Kocham jeść i kocham jedzenie (co zresztą po mnie widać). Jednak nie przepadam za robieniem jedzenia. Co prawda kanapki, tosty robię, ale to jest łatwe nawet dla dziecka z podstawówki. Jeśli chodzi o pieczenie to nie umiem. W sumie to rzadko gotuję czy piekę.To jest pasja mojej mamy, więc ona się tym zajmuję. 
Z takich kulinarnych czynności najbardziej lubię kroić. Dlatego często jem sałatki. Od jakiegoś czasu na naszym świątecznym stole pojawia się właśnie ta sałatka. Moim głównym zadaniem jest krojenie warzyw,co jest połową sukcesu. 
Na początku chcę jeszcze zaznaczyć, że nie jestem specjalistka w tej dziedzinie. Nie znam się na gotowaniu i przepisach. Jednak chciałam dodać taki wpis.





Składniki: 

*puszka kukurydzy
*duża czerwona papryka
*kapusta pekińska
*filet z kurczaka (30 dag)
*makaron (25 dag)
*przyprawa "gyros"
*majonez
*ketchup
*pieprz
*olej
*sól



Przygotowanie:

1. Makaron gotujemy według przepisu z opakowania i studzimy. 
2. Mięso myjemy i osuszamy. Następnie kroimy w paseczki i nacieramy przyprawą. Smażymy na oleju do miękkości i zrumienienia. Studzimy. 
3. Kukurydzę odsączamy z zalewy. 
4. Umytą paprykę (bez nasionek) kroimy w kosteczkę. 
5. Kapustę drobno kroimy (bez "zgrubień"). 
6.Wszystkie składniki wrzucamy do miski. 
7. Dodajemy ketchup i majonez według uznania. Następnie mieszamy przyprawiając do smaku solą i pieprzem. 







Na koniec Wszystkim chcę życzyć wesołych świąt, smacznego jajka, mile spędzonego czasu z rodziną, mokrego i słonecznego poniedziałku. 

Jakie są Wasze ulubione sałatki świąteczne? Podzielcie się pomysłami w komentarzach. 

Poprzedni wpis: GRWM: Bierzmowanie
Zobacz również: Happiness
Polecany wpis: I hate, I love
Immstagram: gossip.imm

Buziaczki, 
Wasza Imm