wtorek, 18 kwietnia 2017

-49%

Witajcie, 
Ja jestem Imm i uwielbiam kosmetyki.

     Chyba wszystkie fanki makijażu już wiedzą i szykują swoje listy zakupów na zbliżające się promocje w Rossmannie. Jak co roku kosmetyki "kolorowe" możemy kupić prawie o połowę taniej. Tym razem było małe zamieszanie. Mianowicie pojawiały się różne daty trwania promocji. 
Z tego co mi się wydaje trwają one od 20 kwietnia do 28 kwietnia. W porównaniu do wcześniejszych tur tym razem nie ma podziału na kategorie. Z jednej strony tak jest lepiej, a z drugiej- gorzej. Mam nadzieję, że ludzie nie rzucą się na kosmetyki jak wygłodniałe stado. Jednak chciałabym coś na tych promocjach kupić.





Przed tym wydarzeniem lubię szukać, czytać i oglądać filmiki o kosmetykach, które polecają inne osoby. Stwierdziłam, że też zrobię taki wpis. Jestem dopiero początkująca jeśli chodzi o makijaż. Mimo to mam kilka produktów, które stosuję.

Chcę Was jeszcze odesłać do postów z kosmetykami, które upolowałam na wcześniejszych promocjach. Większość z nich jest naprawdę super.










Teraz przejdźmy do kosmetyków, które polecam.

Są one przede wszystkim: 
*tanie
*dobre
*sprawdzone
*idealne dla początkujących z makijażem



Jeśli chodzi o podkłady, fluidy, itp.- nie mam ulubieńców. Stosuję krem BB z Under Twenty. Tak samo jest korektorami. Jestem na etapie testowania różnych produktów. Jeszcze nie znalazłam czegoś co zrobiłoby na mnie ogromnie wrażenie. 

Natomiast mam puder, który uwielbiam. Kupiłam go na wcześniejszej promocji. Nie jest drogi, a na promocji można kupić jeszcze taniej. Mianowicie mam namyśli antybakteryjny puder matujący z Under Twenty. Ma on transparentny kolor, który będzie pasował raczej wszystkim. Nie bieli skóry. Na twarzy wygląda ładnie i naturalnie. Trzyma się całkiem długo. Według mnie jest idealny dla młodszych osób, które nie chcą nic ciężkiego.
Jego cena to 16 zł i 48 gr.




Mam jeszcze puder z Miss Sporty, który jest idealny do torebki. Mianowicie chodzi mi o puder transparentny So Matt. Ma on biały kolor i niestety jak nałoży się go za dużo wybiela twarz. Trzyma się całkiem spoko. Noszę go w torebce, ponieważ w opakowaniu mieści mi się puszek.
Jego cena to 12 zł i 99 gr.



W tym roku bardziej zaczęłam eksperymentować z makijażem oczu. Wcześniej jakoś niechętnie patrzyłam na cienie do powiek.

Moją pierwszą paletką cieni była chyba już wszystkim znana paletka z Lovely. Mam ją w wersji "nude make up kit". Jest świetna dla początkujących. Co prawda pigmentacja nie jest najlepsza, ale przynajmniej nie da się nią krzywdy zrobić. Cienie lekko się osypują. W paletce mamy 12 kolorków.
Jej cena to 21 zł i 99 gr.




Jedną z moich ulubionych maskar jest ta żółta z Lovely. Znany wszystkim produkt. Chyba każda blogerka go poleca. Ma świetną szczoteczkę, czarny kolor i przyjemnie się nią maluje rzęsy. Zużyłam już dwa opakowani i chyba kupię trzecie.
Jej cena to 10 zł i 99 gr.




W kategorii produktów do ust mam chyba najwięcej ulubieńców i kosmetyków godnych polecenia. Większość z nich jest z firmy Lovely.

Zacznę od dwóch pomadek z Lovely. Są one z serii Creamy Color. Mają kremowe wykończenie. Ich kolorki są śliczne. Mam dwa, ale niestety nie wiem jakie są to numerki. Trzymają się całkiem długo, nie wysuszają ust i bardzo ładnie na nich wyglądają. Dodatkowo mają przyjemny zapach.
Ich cena to 11 zł i 79 gr za sztukę.




Teraz w modzie są, a przynajmniej były matowe pomadki. Sama takie posiadam. Obie są z Lovely. Pierwszą kupiłam już jakiś czas temu. Ma cudowny kolor, łatwo się ją nakłada, długo się trzyma, ale niestety strasznie wysusza usta. Jej cena to 10 zł i 99 gr.




Drugą pomadkę (+konturówkę, która była w komplecie) nabyłam po długim czekaniu. Była wszędzie wykupiona ze względu na porównywanie do produktów Kylie. Mam ją w kolorku "Lovely lips". Jest trwała, matowa, ma śliczny kolor, świetnie się nią pracuje i długo się trzyma.
Jej cena to 25 zł i 39 gr.




Do konturowania ust moimi ulubieńcami są konturówki z Wibo. Jedną kupiłam, a drugą dostałam. Mam je w odcieniu 2 i 3. Są świetne, idealne i genialne. Trwałe, matowe, łatwe w użyciu i piękne. Nadają się do konturowania, ale i do noszenia na całych ustach.
Ich cena to 6 zł i 79 gr za sztukę.




Koniecznie dajcie znać co polecacie do kupienia na najbliższych promocjach.

Poprzedni wpis: CIY: sałatka
Zobacz również: GRWM: Bierzmowanie
Polecany wpis: Happiness
Immstagram: gossip.imm

Buziaczki, 
Wasza Imm