sobota, 11 marca 2017

Serialoholiczka #2

Witajcie, 
Ja jestem Imm, a to już drugi wpis z nowej serii.

    W ostatniej Serialoholiczce przedstawiłam Wam trzy seriale, które obejrzałam, a nie doczekały się one nowych sezonów. Dzisiaj postanowiłam zrobić coś innego. Na kolejną trójkę musicie jeszcze poczekać.  W tym poście przedstawię Wam moje ulubione postacie. Pisząc ten wpis zauważyłam, że większość moich ulubionych postaci to złe charaktery. Nie wiem czy to dobrze, czy to źle.
 Jest ich dość dużo, dlatego w tym razem będą to mężczyźni, chłopacy, faceci (jak zwał, tak zwał). Kolejność jest całkowicie przypadkowa. 



Kol Mikaelson 

Seriale: Pamiętniki wampirów, The Originals
Aktor: Nathaniel Buzolic

Kol Mikaelson, czyli jeden z pierwotnych. Na początku jest czarodziejem, następnie staje się wampirem, a w między czasie jest duchem. Żył on w X wieku. Dokładna data jak i wiek nie są znane.

Co mi się podoba w tej postaci?
Jestem fanką złych charakterów, a ta postać raczej do takich należała. Gdy Kol pierwszy raz pojawił się w Pamiętnikach wampirów był mrocznym i krwiożerczym wampirem.
Zawsze też podobało mi się poczucie humoru tej postaci. Kol też w pewnym momencie się zmienia, pokazuje swoje inne oblicze co też mi się spodobało.


Philip Shea 

Serial: Eyewitness
Aktor: Tyler Young

Philip Shea to nastolatek, którego matka jest ćpunką. Chłopak trafia do rodziny zastępczej. Będąc w chatce z Lucas'em są świadkami morderstwa. Jego matka zastępcza jest szeryfem i zajmuje się tą sprawą. Chłopak od tamtego czasu żyje w strachu, ponieważ morderca jest na wolności i szuka świadków.

Co mi się podoba w tej postaci?
Najbardziej w Philipie lubię to, że jest to postać naturalna i normalna. Sprawia wrażenie, że faktycznie ktoś taki mógłby istnieć. Chłopak jest też dość uczuciowy. Myśli o innych, a nie tylko osobie. Nie ma też syndromu zbuntowanego nastolatka, nie robi z siebie ofiary (jak to najczęściej w serialach bywa). Mimo tego, że widział morderstwo stara się myśleć racjonalnie. Chociaż głupio postąpił, że od razu nie poszedł z tym do szeryfa.


Theo Raeken


Serial: Teen Wolf
Aktor: Cody Christian

Theo Raeken to pierwsza chimera. Uczęszczał do szkoły wraz ze Scottem i Stilesem. Chłopak wrócił do Beacon Hills, gdy dowiedział się, że Scott został alfą. Współpracuje z Doktorami strachu. W dzieciństwie zabił swoją siostrę, aby zabrać jej serce i stać się chimerą.

Co mi się podoba w tej postaci?
Najbardziej podoba mi się w nim to, że zawzięcie dąży do celu. Nawet, gdyby ktoś na tym ucierpiał. Theo jest raczej złym charakterem. Chłopak cały czas knuje i kombinuje. Niewątpliwie postać ma w sobie to coś. Gdy pierwszy raz go zobaczyłam to już wiedziałam, że będzie to fajna postać. Podoba mi się też to, że jak na zły charakter, osobę która zabiła własną siostrę, kogoś kto kłamie i oszukuje Theo nie wygląda na takiego.


Malachai Parker 

Serial: Pamiętniki wampirów 
Aktor: Chris Wood 

Jest to postać mająca dość ciekawą historię. Kai u boku swojej siostry bliźniaczki przygotowywał się do rytuału, który miał wyłonić przywódcę Sabatu Bliźniąt. Nie był on dobrze traktowany przez rodziców. Chciał im udowodnić, że może być przywódcą przez to zaczął zabijać swoje rodzeństwo. W końcu został zamknięty w innym wymiarze. 

Co mi się podoba w tej postaci?
Kai w jakimś stopniu jest podobny do Theo. Zły, podstępny, dąży do celu po trupach, ale na takiego nie wygląda. Ma on dość ciekawe poczucie humoru i często się uśmiecha. Nawet, gdy się nad kimś znęca. Postać jest dość sarkastyczna co też mi się podoba. 


Mieczysław Stilinski 

Serial: Teen Wolf
Aktor: Dylan O'Brien 

Mieczysław to człowiek, który przyjaźni się ze Scottem- wilkołakiem. Wszyscy do niego mówią Stiles, ponieważ gdy był mały nie umiał wymówić swojego imienia. Chłopak ma talent do rozwiązywania zagadek. Jego ojciec jest szeryfem, a matka nie żyje. Prowadzi zwykłe życie. Podczas wyprawy do lasu jego przyjaciel staje się wilkołakiem. Stiles stara się mu pomóc. Od tamtego czasu stawia czoła zagadkom, tajemnicom i magicznym stworą.

Co mi się podoba w tej postaci?
Mieczysław to bardzo pozytywna osoba. Mimo wszelkich trudności on stara się myśleć optymistycznie. Szuka rozwiązań, a nie czeka aż one przyjdą same. W swojej paczce jako jedyny nie posiada magicznych zdolności, ale i tak stara się w tym jakoś odnaleźć. Mimo tego, że jest tylko człowiekiem ma mnóstwo odwagi i oddania. Jego życie jest nieraz zagrożone, a on i tak pomaga przyjaciołom. Stiles ma też genialne poczucie humoru i czasami komiczne zachowanie.


Even Naesheim

Serial: SKAM
Aktor: Henrik Holm

Even to całkiem przeciętny nastolatek. Uczęszcza do szkoły w Norwegi.  Mimo tego, że ma on jakąś chorobę psychiczną (nie pamiętam o co dokładnie chodziło i jaka to choroba)  prowadzi w miarę normalnie życie.

Co mi się podoba w tej postaci?
 Ma ona jakąś tajemnicę. Należy raczej do tych dobrych. Wydaje mi się, że tych wszystkich postaci jest najbardziej normalny. Ogólnie jest sympatyczny, miły i ma świetne poczucie humoru. Prawie zawsze jest uśmiechnięty. Ma w sobie to coś, co sprawia, że na twarzy pojawia się uśmiech.


Jace Wayland

Serial: Shadowhunters
Aktor: Dominic Sherwood

Jace Wayland jest nocnym łowcą. Jego dzieciństwo było pełne surowości i przemocy. Ojciec stwierdził, że Jace jest za wrażliwy, więc upozorował własną śmierć. Zajęła się nim rodzina Lightwood. Alec stał się jego parabatai. Przez część swojego życia nie wiedział kim tak naprawdę jest i z jakiej rodziny pochodzi.

Co mi się podoba w tej postaci?
Ciężko jest mi napisać co w nim lubię. Szczerze to sama nie wiem. W pierwszym sezonie był mi tak trochę obojętny. W drugim to się zmieniło, ale nie wiem czemu. Wydaje mi się, że postać się zmieniła. Jace stał się kimś nieco innych. Też zaczął się bardziej pojawiać. Teraz z niecierpliwością czekam, aż będzie w odcinku. 


Tate Langdon

Serial: American Horror Story 
Aktor: Evan Peters

Tate Langdon kiedyś był nastolatkiem z problemami. Teraz jest duchem i dalej ma problemy. Przed śmiercią uczęszczał do liceum. Pewnego dnia wszedł do szkoły z bronią i chciał wszystkich zabić. Następnie do jego domu przyszli policjanci, antyterroryści (nie jestem pewna jak ich nazwać) i go zabili. Pewnie jego matka przeniosła go do Domu Mordu, który pozwala w jakiś sposób "żyć zmarłym". 

Co mi się podoba w tej postaci?
Tate to psychopata z krwi i kości. Jest to niewątpliwie zły charakter, chociaż jego zachowanie czasami było dobre. Postać ma w sobie dużo mroku i tajemnicy. Dodatkowo powiedział on kiedyś w jakiś sposób mądre słowa, które ludzie noszą na bluzach i koszulkach nie wiedząc nawet skąd pochodzi ten cytat. Mianowicie chodzi mi tu o słynne: "Normal people scare me". 



Jakie są Wasze ulubione postacie męskie? Dajcie znać w komentarzach. 


Poprzedni post: Znowu sesja
Zobacz również: Serialoholiczka #1
Polecany post: Orgaimmzacja
Immstagram: gossip.imm


Buziaczki,
Wasza Imm

Źródła zdjęć:
https://pl.pinterest.com/pin/120823202475325733/
https://www.theodysseyonline.com/15-lessons-from-mtvs-teen-wolf
https://pl.pinterest.com/geeklife101/kol-mikaelson/
http://www.usanetwork.com/eyewitness/episode-guide/season-1-episode-5-the-lilies
https://medium.com/legendary-women/teen-wolf-recap-creatures-of-the-night-5x01-d8c57cd237e3#.lf3xl2bak
http://vampirediaries.wikia.com/wiki/Malachai_Parker
http://www.hypable.com/the-originals-3x16-review/
http://cartermatt.com/239786/teen-wolf-season-6-mieczyslaw-stilinski/
https://pl.pinterest.com/pin/419468152777939502/
https://www.tvfanatic.com/slideshows/shadowhunters-photos-from-major-arcana/
https://www.youtube.com/watch?v=CBqaCgrB7j4

8 komentarzy :

  1. z tych wszystkich seriali kojarzę tylko Pamiętniki Wampirów, chociaż porzuciłam je chyba po 5 sezonie, bo szalenie mnie nudziły. ale faktycznie, sporo tam czarnych charakterów było, mnie się najbardziej podobał Damon w początkowych sezonach, gdy faktycznie był tym złym. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również kojarzę tylko pamiętnik wampirów. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam Polskich aktorów takich jak Zagrobelny, Szyc, Pniewski.
    Tych tak szczerze jeszcze nie znam :D


    Jeżeli chcesz przeczytać mój nowy post, dotyczący nas - kobiet, zapraszam.. Głowny temat postu to jaka powinna być prawdziwa kobietka! :)
    http://xiini.blogspot.com/2017/03/kobieta-jako-osmy-cud-swiata.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak samo kojarzę tylko Pamiętniki wampirów :) zapraszam do mnie --> lovipauli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo sobie cenie polskich aktorów np. Żebrowski czy Żak :) tych słabo kojarzę, bardziej lubie filmy niż seriale, bo na seriale niestety brak czzasu :) http://soundlymalinkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Moi ulubieni bohaterowie to:
    -Sherlock Holmes (Benedict Cumberbath)
    -Blaine Anderson (Glee)
    -Bellamy Blake (The 100)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wymieniłaś wszystkie moje ulubione postacie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznaję, że nie znam żadnego z nich :) Moją ulubioną postacią męską zatem zawsze będzie Jezus Chrystus :-D

    OdpowiedzUsuń