sobota, 25 marca 2017

I hate, I love

Witajcie, 
Ja jestem Imm i przyszedł czas na ulubieńców. 

Nie wiem czy kiedykolwiek na moim blogu był post o takiej tematyce. Chyba nigdy. Ulubieńcy pojawiali się jedynie w podsumowaniach miesiąca. Stwierdziłam, że przez te kilka miesięcy uzbierało się trochę rzeczy, kosmetyków, jedzenia itd. o których warto coś napisać. Są też nie ulubieńcy, przed którymi warto "ostrzec".




Ulubieńcy

Cappuccino 

W ostatnim czasie najczęściej piłam cappuccino. Waniliowe, orzechowe, czekoladowe lub z magnezem. Ten rodzaj napoju królował u mnie. Idealny na wieczorne oglądanie seriali. Nie ważne skąd, nie ważne jakie- ważne, że cappuccino. Idealny poprawiacz dnia i humoru.



Banan z jogurtem

Ten ulubieniec jest troszkę dziwny. Ostatnio dużo chorowałam, a w chorobie nic nie smakuje dobrze. Chciałam zrobić sobie coś do jedzenia. Wyjęłam jogurt i stwierdziłam, ze pokroję do niego banana. Od tamtego czasu  jak jem banana to tylko z jogurtem. Dla mnie to jest po prostu przepyszne. Tylko dwa składniki, łatwe przygotowanie, mało brudnych naczyń. Szybko, prosto i smacznie. Czego chcieć więcej.



Flappy Noora 

Jestem fanką SKAM i należę do grupy na Facebook'u o tej tematyce. Kiedyś natknęłam się na tę grę. Nie jest ona jakaś mega skomplikowana i wymagająca. Na pewno spodoba się wszystkim fanom Noory. Polega ona na tym, że mamy główkę bohaterki i musimy omijać główki Williama. Co prawda melodyjka jest wkurzająca, ale da się ją znieść. Mój rekord na razie wynosi 31. Najczęściej gram w nią czekając, aż naładuje mi się odcinek. Z tego co wiem jest jeszcze wersja z Isakiem, ale jakoś mi nie przypadła do gustu. 

Link do gry: flappynoora.no



The Vampire Diaries 


Nowy, a za razem finałowy sezon Pamiętników wampirów podbił moje serce. Dla mnie jest on najlepszym z tych ośmiu sezonów. Oglądając ostatni odcinek miałam łzy w oczach. Osiem sezonów, 171 odcinków. 
Finałowy sezon był ogromnym zaskoczeniem. 
Stefan człowiek- Wow
Powrót Eleny, Katheriny Kai'a- Wow 
Syreny- Mniejsze Wow 
Najbardziej spodobało mi się to, że serial zaczął się od Stefana i powiedzmy, że skończył się Stefanem. Wielki powrót postaci, które odeszły też był mega. 

Źródło zdjęcia:http://vampirediaries.wikia.com/wiki/Season_Eight


Masło do ciała 

W ostatnim czasie zaczęłam stosować masło do ciała z Bielandy. Ma ono prześliczny zapach czekolady z karmelem. Konsystencja przypadła mi do gustu. Dodatkowo produkt szybko się wchłania co jest jak najbardziej na plus.



Instagram 

Jest to dość stara aplikacja znana wszystkim nie od dzisiaj. Jednak ja dopiero w tym roku postanowiłam zacząć dodawać zdjęcia. Muszę przyznać, że nawet mi się to spodobało. Chociaż bardziej lubię przeglądać fotografie innych, niż dodawać własne. Jak już coś dodam to zawsze mam problemy z wymyśleniem odpowiednich hasztagów, ale dojdę z tym do wprawy. Zdjęcia staram się dodawać w pewnym "ustawieniu" czego jeszcze nie widać. 
Mój immstagram: gossip.imm




Nie ulubieńcy

Niebieski wieloryb 

Na początek coś o czym było głośno. Niebieski wieloryb. Nie wiem czy o większej głupocie kiedykolwiek słyszałam.
Dla tych co nie wiedzą:
Niebieski wieloryb jest to gra wymyślona chyba w Rosji. Polega ona na tym, że wykonuje się głupie zadania. Na koniec umierasz. W między czasie możesz umrzeć. Prawda, że ma to sens?
Wszędzie, dokładnie wszędzie niebieski wieloryb. Cały Facebook, cały Youtube, radio, telewizja.
Byłam u dentystki, siedzę sobie na fotelu leci coś tam w radyjku. Słucham co tam ciekawego mówią, a tu niebieski wieloryb. Głupota, która opanowała cały świat.

Źródło zdjęcia:http://dinoanimals.pl/zwierzeta/wieloryby-pletwal-blekitny-krol-oceanow/



Catrice 

Kolejnym bublem jest płynna pomadka Catrice. Jest ona wielkim rozczarowaniem. W opakowaniu ma prześliczny kolor. Dodatkowo pięknie pachnie wanilią. Niestety jej jakość nie jest najlepsza. Nie nakłada się równomiernie, pigmentacja jest średnia, na usta wygląda nieestetycznie. Próbowałam ją nałożyć chyba z 10 razy. Za każdym wyglądała źle. Nie była najdroższa, ale za tą cenę i tak mogłaby być lepsza.



Brooklyn butik


Jako tako nic nie mam to tego sklepu. Mają ładne ubrania, które mi się podobają. Jednak sytuacja, która miała miejsce już mi się nie podoba. W lutym razem z siostrą na wyprzedaży zamówiłyśmy kilka rzeczy. Przyszły w końcu tylko dwie. Na stronie internetowej te ubrania były dostępne. Później przyszła wiadomość, że ich już nie ma. Oczywiście zwrócili nam pieniądze. Po czekaniu paczka w końcu przyszła. Tu było lekkie rozczarowanie. Bluzka Elizy była lekko poplamiona jakimś klejem (na szczęście plama zeszła). Moja bluza była całkiem ładna, dopóki nie wzięło się jej w ręce. Materiał jest szorstki i nieprzyjemny. Plusem jest to, że nie prześwituje. 
Może nie jest to 100% nie ulubieniec, ale na pewno jest to rozczarowanie. 
Bluzę, którą zamówiłam mogliście zobaczyć we wpisie- Cytaty #3 motywacja



Macie jakiś ulubieńców? Podzielcie się nimi w komentarzu.

Poprzedni post: Myśl
Zobacz również: Zimowa sesja
Polecany post: Serialoholiczka #2
Immstagram: gossip.imm

Buziaczki, 
Wasza Imm

6 komentarzy :

  1. Jako stały konsument cappuccina ostrzegam przed smakiem "Karmelowym", aczkolwiek warto spróbować z czystej ciekawości. Pozdrawiam ulubioną bloggerkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim ulubieńcem jest serial The Get Down.
    Pozwala mi zapomnieć o testach za miesiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam jeszcze o tym serialu ^^ ostatnio nie mam co oglądać, więc może się skuszę :D

      Usuń
  3. Właśnie piję cappuccino! Uwielbiam, ja najbardziej lubię pić cappuccino klasyczne i śmietankowe. :)
    http://kiniiuxxphotos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się to zdjęcie z napisem tytułu posta. Jest mega ;D Mi również jest bardzo przykro z powodu końca Pamiętników wampirów, ale rozumiem to, że już jest koniec. Nie wyobrażam sobie jak mógłby wyglądać 9 sezon, podejrzewam, że byłby tak kiepski jak 7. Powroty ulubionych bohaterów bardzo mi się spodobały, a w szczególności powrót Kai'a. Super pomysł na prowadzenie instagrama. Szkoda, że pomadka okazała się rozczarowaniem :/ Ulubieńców zbytnio nie mam, ale w marcu bardzo spodobał mi się zespół Get scared, a w szczególności płyta Demons (innych nie słuchałam), ostatnio ulubieńcem będzie Blessthefall piosenka Hollow bodies. Moim ulubieńcem jeszcze będzie ten ostatni sezon TVD. Post bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Z pewnością posłucham tego zespołu ^^

      Usuń