sobota, 18 marca 2017

Cytaty #3 Motywacja

Witajcie, 
Ja jestem Imm, a to jest kolejny wpis z serii Cytaty.

Dawno nie było wpisów z tej serii, a bardzo lubię pisać takie posty. Na dzisiaj przygotowałam zbiór motywujących cytatów. Nie są to złote myśli dotyczące ćwiczenia, siłki i trzymania formy. Ja raczej postawiłam na cytaty, które motywują do życia, działania i biegnięcia za marzeniami. 
Wpis mogłabym zadedykować mojej przyjaciółce Monice (jak to czyta to już pewnie wie o co mi chodzi). 




Twój los
zależy od Twoich 
NAWYKÓW

Nie będzie łatwo,
ale będzie warto.




DZIAŁAJ
Nie jutro, nie za godzinę,nie za 10 minut, teraz.

W życiu istnieją rzeczy, 
o które warto walczyć 
do samego końca.




Wszystkie bitwy naszego życia czegoś nas nauczą, 
nawet te, które przegraliśmy. 

Zawsze trzeba podejmować ryzyko. 
Tylko wtedy uda nam się pojąć, jak wielkim cudem jest życie. 




Dum vivimus, vivamus!
Póki żyjemy, używajmy życia!

By dojść do źródła, 
trzeba płynąć pod prąd. 




Bóg stworzył człowieka z oczami z przodu, 
a nie z tyłu głowy, co znaczy, że człowiek
ma się zajmować tym co będzie, a nie tym
co było. Jeśli nie porzucisz przeszłości,
ona zniszczy Twoją przyszłość.

Pamiętaj jesteś człowiekiem.
 Myślisz, kochasz, cierpisz. 
I jak każdy człowiek z każdym 
problemem musisz się zmierzyć. 




Na świecie żyje 7 miliardów 
ludzi, a ty pozwolisz jednej 
zepsuć ci humor? Daj spokój! 

Nie czuj się źle z tym, że 
ktoś cię olał. To on 
powinien czuć się źle z tym, 
że odrzucił kogoś, na kogo 
zawsze mógł liczyć.




Na górze ja 
Na dole ja 
Jestem super
Super ja 

Największą motywacją do 
życia, jest świadomość, 
że gdzieś tam jest ktoś, 
kto widzi w Tobie
więcej niż Ty sam w sobie widzisz. 




Możesz przestać wierzyć w jednorożce,
ale jednorożce nigdy nie przestaną wierzyć 
w Ciebie.
Bo gdy mocno czegoś pragniesz, i gdy
zmobilizujesz dupsko do działania, to 
niemożliwe, staje się możliwym. 




Znacie jakieś motywujące cytaty? Podzielcie się nimi w komentarzu. 

Poprzedni post: Serialoholiczka #2
Zobacz również: Znowu sesja
Inne z serii cytatów: Cytaty #1 Książki
                                  Cytaty #2 Telefon
                                 Ulubieńcy muzyczni +Cytaty
Immstagram: gossip.imm

Buziaczki, 
Wasza Imm