niedziela, 26 lutego 2017

Znowu sesja

Witajcie,
Ja jetem Imm, a dzisiejszy post jest dla osób, które lubią oglądać zdjęcia. 

          Chyba każdy bloger zna to uczucie, kiedy jest chory, albo ma mało czasu na zrobienie, napisanie i dodanie nowego wpisu. Mimo tego, że bardzo chce to ma problemy z realizowaniem swoich pomysłów. W ten weekend właśnie tak mam. 




    Ostatnio byłam chora i kompletnie nic mi się nie chciało i dalej mi się nie chce. Chciałam zrobić zdjęcia wczoraj, ale pogoda szalała (raz świeciło słońce, a raz padał śnieg). Dodatkowo wczoraj nie czułam się jeszcze najlepiej. Dziś postanowiłam, że muzę zrobić zdjęcia. Chcę coś dodać na bloga. Jeden post tygodniowo to i tak mało, ale szkoła mi wtóruje. Jak postanowiłam tak zrobiłam. Wyszykowałam się i poszłam na pole. Na początku wydawało mi się, że nie jest aż tak zimno. Po chwili zrozumiałam jednak, że jest nawet bardzo  zimno. Mam nadzieję, że przez tą sesję nie będę jeszcze bardziej chora. Zdjęcia wyszły nawet fajne i raczej się Wam spodobają. Może w następnym tygodniu uda mi się zrealizować jakiś bardziej wymagający pomysł (a mam ich kilka). 
Zapraszam do oglądania zdjęć. 














Poprzedni post: Orgaimmzacja
Zobacz również: Serialoholiczka #1
Polecany post: Zimowa sesja
Immstagram: gossip.imm

 Buziaczki,
Wasza Imm