niedziela, 5 lutego 2017

Ulubieńcy muzyczni +Cytaty

Witajcie, 
Ja jestem Imm, a to są muzyczni ulubieńcy.

Styczeń dobiegł końca. Był to miesiąc, w którym słuchałam bardzo dużo muzyki. Oprócz tego zaczęłam słuchać nowego zespołu. Żeby nie było nudno i pusto postanowiłam też dodać kilka cytatów z piosenek. Będą to fragmenty, zwrotki, jakieś części utworów, które mi się spodobały. Mam nadzieję, że spodoba Wam się taki wpis dwa w jednym.





Zacznę od nowego zespołu, a zarazem odkrycia miesiąca (przynajmniej dla mnie, bo nie jest to nowy zespół). Mianowicie ostatnio uzależniłam się od utworów Icon for hire. Ich piosenki są idealne i od razu przypadły mi do gustu.

Icon for hire- Think I'm sick

Icon for hire- Supposed To Be

Icon for hire- Make A Move

Icon for hire- The Grey

Icon for hire- Nerves



Czas na resztę utworów.

The Cab- Angel With A Shotgun

Fit for rivals- Damage

12 Stones- The Last Song

Madina Lake- Here I Stand

Ola- Jej ostatni rok

Nicki Minaj- Va Va Voom

Zayn, Taylor Swift- I Don't Wanna Live Forever


Na koniec kilka cytatów.

 Tell me who I’m supposed to be now
Make me better
I can’t stay halfway dead forever
 ------------------------------------------------------------------------
 Powiedz, kim teraz powinnam być
Uczyń mnie lepszą
Nie mogę zostać do połowy martwą na zawsze


 They say before you start a war,
You better know what you're fighting for
Well baby, you are all that I adore,
If love is what you need, a soldier I will be 
--------------------------------------------------------------------------------
Mawiają, że zanim rozpoczniesz wojnę,
Lepiej wiedz, o co walczysz.
Cóż, kochanie, jesteś wszystkim, co uwielbiam,
Jeżeli miłość jest tym, czego potrzebujesz, zostanę żołnierzem.



  I have a heart that gets on everybody's nerves
They don't want the truth, they just want the words
Blah blah blah blah and I can sing until I'm dead
And none of you'll remember a single thing I said
--------------------------------------------------------------------------------
Mam serce, które wszystkim działa na nerwy
Ludzie nie chcą prawdy, tylko słów
Bla bla bla bla mogę śpiewać aż do śmierci
A i tak żaden z was nie zapamięta choćby słowa,
które wypowiedziałam


Here I stand
All alone,
Tonight
And I wish I was strong enough to breathe
Without you,
In my life,
And I wish I was anyone but me

--------------------------------------------------------------------
Stoję tutaj
Całkiem sam
Tej nocy
I chciałbym być na tyle silny, by oddychać
Bez Ciebie
W moim życiu
Chciałbym być kimkolwiek, byle nie mną...






Poprzedni post: Zimowa sesja
Zobacz również: Imm kupuje #5 +opinia
Polecany post: Immspiracje #1 Nowy Rok
Immstagram: gossip.imm
Buziaczki, 
Wasza Imm