sobota, 28 stycznia 2017

Zimowa sesja

Witajcie, 
Ja jestem Imm, a to jest bardzo spontaniczny post. 

Przeglądając zdjęcia innych w internecie naszła mnie ochota na zimowe zdjęcia. Ostatnio było dość mroźnie, więc musiałam powstrzymać się z moimi planami. Dzisiaj pogoda mi dopisała. Na dworze nie było, aż tak zimno i świeciło słoneczko. Stwierdziłam, że to idealny moment na sesję. Tak powstały te zdjęcia. O dziwo nie było mi jakoś strasznie zimno. Mam nadzieję, że spodobają się Wam owoce dzisiejszej pracy. Zapraszam do oglądania. 




Na początek chcę jeszcze wspomnieć, że zdjęć było więcej, ale postarałam się wybrać te najlepsze. Nie jestem też profesjonalną modelką i moja siostra nie jest profesjonalną fotografką, ale myślę, że zdjęcia nie wyszły najgorsze. 
















Poprzedni post: Imm kupuje #5 +opinia
Zobacz również: Podsumowanie roku 2016
Polecany post: Immspiracje #1 Nowy Rok

Buziaczki, 
Wasza Imm