poniedziałek, 19 grudnia 2016

Ulubieńcy muzyczni

Witajcie,
Ja jestem Imm, a to są muzyczni ulubieńcy. 

    Ostatnio na moim blogu nie pojawiło się podsumowanie miesiąca, więc nie miałam okazji, aby wspomnieć o moich ulubionych piosenkach. Postanowiłam, że przyszedł czas na właśnie taki wpis, ponieważ ostatnio słucham bardzo dużo muzyki i tych ulubieńców się trochę nazbierało. Myślę, że gatunki tych utworów będą dość zróżnicowane i każdy znajdzie coś dla siebie. 




Zacznę od mojego ulubionego zespołu, czyli Bring Me The Horizon. O tych utworach wspominałam już w podsumowaniu października. Myślę, że są to perełki o których warto wspomnieć jeszcze raz.  

Drown

Blasphemy

Chasing Rainbows

Shadow Moses

True Friends



Będą w klimacie "mocniejszych" utworów wspomnę jeszcze o utworach do których wróciłam po jakimś czasie. 

Andy Black- Drown Me Out

Asking Alexandria- Let It Sleep

Asking Alexandria- I Won't Give In

Black Veil Brides- In The End

Her Bright Skies- Heartbreaker



Kolejne dwie piosenki są dla mnie zupełnie nowe. Na ten zespół natknęłam się przez przypadek, ale totalnie przypadł mi on do gustu.

New Years Day- Defame Me

New Years Day- Kill Or Be Killed

Na koniec utwory, które kompletnie odbiegają od tego co słucham na co dzień, ale mi się spodobały.

Amber Run- I Found

The Chainsmokers- Don't Let Me Down ft. Daya

Tre Coast- Don't Talk To Me ft. Lycia Faith

Jason Walker- Down

One Direction- Clouds

P!nk- Perfect

P!nk- Sober

Timeflies- Monsters ft. Katie Sky



Napiszcie o waszych muzycznych ulubieńcach.
Jeśli blog Ci się spodobał- zaobserwuj.

Poprzedni post: 20 faktów o mnie
Zobacz również: Imm testuje #2
Polecany post: Cytaty #2 telefon


Buziaczki, 
Wasza Imm