sobota, 31 grudnia 2016

Immspiracje #1 Nowy Rok

Witajcie,
Ja jestem Imm, a to jest bardzo pomocny post. 

    Wszyscy którzy mają kalendarz i Ci bez niego zauważyli już, że rok 2016 dobiega końca. Raczej każdy z nas chce nowy rok zacząć dobrze. W tym poście chcę Wam pokazać jakby takie inspiracje, coś co możecie zrobić, coś co Wam umili nowy rok, pomoże go lepiej zorganizować i zostawi po nim wspomnienia. Wszystko to co ja zrobiłam i to co Wam zaprezentowałam możecie zrobić zupełnie inaczej.





Kalendarz/Planer 

Osoby, które tak samo jak ja lubią planować, notować i nie zapominać o czymś ważnym muszą zaopatrzyć się w kalendarz lub planner. W wielu sklepach stacjonarnych jak i internetowych można znaleźć masę kalendarzy i plannerów. Ja mój kalendarz kupiłam za ok.9 zł w Cerfurze, a planner zrobiłam sama. 
W moim przypadku w plannerze zapisuję rzeczy, wydarzenia i wszystko co związane jest ze szkołą, natomiast kalendarz posłuży mi do prywatnych notatek np. kiedy dana osoba ma urodziny.






Pamiętnik/Dziennik 


Jestem osobą, która dużo, a nawet bardzo dużo myśli. Wszystkie moje przemyślenia muszę gdzieś zapisywać. Z pomocą przychodzą mi tutaj pamiętniki. Wiem, że niektórym może wydawać się to dziecinne i śmieszne, ale ja kiedyś przez serial ''Pamiętniki wampirów'' zaczęłam i jakoś tak zostało. Mój pamiętniczek to zwykły zeszyt, w którym zapisuję chyba wszystko. 
Drugą opcją jest dziennik. Mnie niestety brak wytrwałości i systematyczności, aby zapisywać coś codziennie. Jest to również bardzo fajny sposób, aby kiedyś w przyszłości, za kilka lat wziąć go do ręki i przypomnieć sobie wszystkie te chwile.  




Słoik szczęścia 


W 2016 roku postanowiłam zrobić właśnie coś takiego i na 2017 również stwierdziłam, że chcę się zaopatrzyć w słoiczek szczęścia. Ja do mojego wrzucam chyba wszystko. Zaczynając od szczęśliwych chwil zapisanych na karteczkach, przez wszelkiego rodzaju cytaty, kończąc na różnych rzeczach np. baloniku. Więcej o tym co znalazło się w moim słoiku w 2016 roku dowiecie się w podsumowaniu roku (post pojawi się już wkrótce). 
Do wykonania czegoś takiego wykorzystałam zwykły słoik (1l), wstążki i karteczkę, na której napisałam 
''Memories''. Wszystko przykleiłam klejem i gotowe. Prosto, szybko, kreatywnie i efektownie. Nie wiele trzeba, a pod koniec roku bardzo cieszy.




Lista rzeczy do zrobienia 


Zwykłe postanowienia zazwyczaj nie wychodzą tak jakbyśmy chcieli. Obiecujemy sobie, że coś zrobimy, ale w końcu nic z tego nie wychodzi. Ja postanowiłam zrobić listę rzeczy, które mam zamiar zrobić. Znalazły się na niej różnego rodzaju zadania. Część ''wyzwań'' jest dość łatwa, a inna nie co trudniejsza. Mam ją w dwóch wersjach. Pierwsza jest elektroniczna. którą tworzyłam w peincie, a druga wydrukowałam. 
Łącznie dałam sobie 22 wyzwania, zadania czy jakkolwiek to nazwiemy.



''Trzy kroki''

Sama nie jestem pewna jak powinnam to nazwać. Chodzi mi tu o takie jakby trzy etapy czy jak wcześniej to nazwałam, kroki. W moim przypadku wybrałam: cel, marzenie i postanowienie. Na przykład w pamiętniku piszemy marzenie: pojechać na koncert Asking Aalexandria, cel: świadectwo z paskiem, postanowienie: jeść zdrowo (to są tylko przykłady, które wymyśliłam w rzeczywistości sama wybrałam coś zupełnie innego, chciałam Wam to tylko zilustrować).




Mam nadzieję, że wpis Wam się spodobał i w jakimś stopniu zainspirował.
  Życzę Wam, aby ten rok był lepszy od tego, wspaniały i pozostawił po sobie cudowne wspomnienia.

Poprzedni post: Ulubieńcy muzyczni
Zobacz również: 20 faktów o mnie
Polecany post: Cytaty #1 książki

Buziaczki, 
Wasza Imm