niedziela, 11 grudnia 2016

20 faktów o mnie

Witajcie,
Ja jestem Imm, a w tym poście dowiecie się czegoś więcej o mnie.

    Stwierdziłam, że przyszedł czas na jakiś luźniejszy wpis. Chcę, abyście dowiedzieli się czegoś o mnie, ale też chcę bardziej poznać Was. Doszłam do wniosku, że przydałby się małe zmiany na blogu, które już możecie zauważyć. Myślę, że nie będę pisać dłuższego wstępu. Przejdźmy do faktów. 





1.Lubię włoską kuchnię, a najbardziej pizzę.

2.Jestem serialoholiczką.

3.Mój ulubiony serial to Teen Wolf. Ubolewam nad tym, że zaczął się ostatni sezon chociaż z jednej strony się cieszę bo długo czekałam na nowe odcinki.

4.Moim ulubionym aktorem jest Evan Peters, który zagrał w American Horror Story.

5.Uwielbiam jednorożce.



6. Moim ulubionym kolorem jest niebieski.

7.Kiedyś nie lubiłam czytać książek, lecz w tym roku się do nich przekonałam.

8.Najlepsza książka jaką przeczytałam to Anioł, która napisała Dorotea De Spirito.

9.Kocham wszelkie produkty do ust.

10.Jestem księżniczką jednorożców, ale o tym nie rozmawiajmy.



11.Moją ulubiona aktorką jest Lily Collins.

12.Piszę pamiętnik.

13.Jedna z moich pasji jest pisanie książek. jak na razie napisałam jedną, a na dokończenie czeka chyba siedem.

14.Nie wyobrażam sobie życia bez muzyki.

15.W moim telefonie jest więcej screenów niż zdjęć.



16.Uwielbiam cytaty i złote myśli.

17.Należę do mniejszości, która czyta tłumaczenia tekstów piosenek.

18.Mój ukochany ma na imię Andrzej i jest pluszowym misiem.

19.Jednym z moich ulubionych owoców jest marakuja.

20.W przyszłości chciałabym polecieć do Dallas.



Koniecznie napisz jakieś fakty o Sobie w komentarzu.
Jeśli blog Ci się spodobał- zaobserwuj.

Poprzedni post: Imm testuje #2
Zobacz również: Cytaty #2 telefon
Polecany post: Imm kupuje #4

Buziaczki,
Wasza Imm

3 komentarze :

  1. Jak tak lubisz jednorożce to sięgnij po "Złego jednorożca" :D Mam go na półce i dla samej okładki: warto XD
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też czytałam tą książkę kiedyś i bardzo mi się podobała. Wypożyczyłam ją z biblioteki. Obserwuję.

    http://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń