sobota, 19 listopada 2016

Imm kupuje #4

Witajcie,
Ja jestem Imm, a to jest już czwarty post z serii Imm kupuje.

    Ostatnio troszeczkę poszalałam. Jednak tym razem zakupy robiłam w sklepach internetowych. Co prawda kilka rzeczy będzie z Rossmanna. W tym poście pokażę Wam co zakupiłam. Może to być taki post dwa w jednym. Jak wiecie zbliżają się święta i może akurat kogoś z Was zainspiruje ten post i stwierdzi, że kupi coś takiego dla kogoś w prezencie. 
Bez zbędnego przedłużania zapraszam do czytania.




Zacznę od rzeczy, które kupiłam w Rossmannie. Podczas promocji -49% nabyłam wiele nowych kosmetyków. Postanowiłam, że teraz skupię się na pędzlach i innych rzeczy, które maja ułatwić wykonywanie makijażu.

For Your Beauty 
Aplikator trójfunkcyjny professional 

Cieni jako tako nie używam w moim makijażu codziennym. Jednak postanowiłam zakupić jakieś pędzelki, które na pewno mi się kiedyś przydadzą. W ręce wpadł mi taki jakby zestaw, w którym mamy trzy wymienne główki pędzelków. Jeszcze ich nie używałam. Zapłaciłam za 7,99 zł (ich stała cena to 11,79 zł).



 For Your Beauty 
Gąbka do makijażu 

Postanowiłam również wziąć gąbeczki do makijażu, które na pewno mi się przydadzą. Są one bardzo mięciutkie i mają śliczne kolorki. W opakowaniu jest sześć sztuk. Niestety nie pamiętam ile za nie zapłaciłam (ich regularna cena to 8,49 zł).



For Your Beauty 
Temperówka 

Stwierdziłam, że do moich konturówek przydałaby mi się temperówka. Ma ona dwa wejścia, z czego jedno jest mniejsze, a drugie większe. Miałam okazję już ją wypróbować. Jak dla mnie jest dobra. Ładnie zastrugała moją konturówkę, więc jestem zadowolona. Zapłaciłam za nią 2,79 zł (jej regularna cena to 4,79 zł).




Teraz przejdźmy do sklepów internetowych. Ze strony SHOCK share&block zamówiłam tylko jedną rzecz i to właśnie od niej zacznę. Mianowicie jest to czapka. Ma ona nadruk 'runy' i jest czarna. Zapłaciłam za nią 25,00 zł.



Następne rzeczy zamówiłam na stronie Magia zakupów. Na tej stronie trwała dość duża promocja, dlatego tych ubrań itp. jest troszeczkę. Na początek czapki. Wybrałam dwie, które mi się spodobały. Pierwsza jest bardzo podobna do tej wcześniejszej. Jest ona czarna i ma napis 'CHANNEL ZERO'. Była ona bardzo tania, ponieważ zapłaciłam za nią 5,37 zł.


Druga czapka jest już bardziej na zimę. Ma ona kolor czarny oraz żółty napis 'TOO MUCH' oraz żółty pomponik. Kosztowała ona 5,87 zł.


Na stronie znalazłam koszulkę o której już dawno marzyłam. Jak ją zauważyłam to wiedziałam, że będzie moja. Mianowicie chodzi mi o T-shirt mojego ukochanego zespołu, czyli Fall Out Boy. Jest ona prześliczna. Kolor standardowo czarny z białym logiem po lewej stronie. Za to cudeńko zapłaciłam mało, ponieważ tylko 29,94 zł.


Moim marzeniem również była bluza z AHS. Udało mi się ją znaleźć właśnie na tej stronie. Wybrałam biała wersję z czarnym napisem 'All Monsters Are Human'. Bluza jest milusia i idealna na zimne dni. Zapłaciłam za nią  ok.42 zł.



Na koniec skarpetki. Wybrałam dwie pary. Są one mega urocze. Kosztowały 3,16 zł za parę . Dodatkowo gratis dostałyśmy z siostrą jedną parę. Ona wzięła jedną skarpetkę, a ja wzięłam drugą. Może zrobię jakieś DIY z jej użyciem.





Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca.
Jeśli blog Ci się spodobał- zaobserwuj. 

Poprzedni post: DIY: Obraz Galaxy
Zobacz również: Podsumowanie października
Inne haule: Imm kupuje

Buziaczki,
Wasza Imm