poniedziałek, 28 listopada 2016

Cytaty #2 telefon

Witajcie,
Ja jestem Imm, a to jest post z cytatami z mojego telefonu.
    Należę do osób, które gdy widzą w internecie coś ciekawego lub mądrego, albo po prostu zabawnego robią zrzut ekranu. Przez to moja galeria zdjęć to trzy czwarte różnego rodzaju cytatów. Często mi się one przydają. Dzisiaj postanowiłam podzielić się z Wami dwunastoma złotymi myślami. Pochodzą one z różnych stron, są o różnej tematyce. Na pewno się kiedyś przydadzą. 
Mam jeszcze krótką informację. Mianowicie w następnym tygodniu pojawi się bardzo fajny test na moim blogu. Jeśli nie chcecie go ominąć to zapraszam do zaobserwowania.



„Nigdy nie opowiadaj 
innym o swoich problemach.
20% to nie obchodzi, a pozostałe 80%
cieszy się z tego, że je masz...
                                                            -Lou Holtz


Rozmyślanie o śmierci jest rozmyślaniem o wolności. 
                   -Jim Morrison 


 „Miłość, sen i śmierć przychodzą pomału,
schwyć mnie za włosy i mocno pocałuj.
                                                           -Algernon Charles Swinburne





„Denerwować się to 
znaczy mścić się na
własnym zdrowiu za 
głupotę innych.


„Jeżeli coś kochasz, daj mu wolność.
Jeżeli wróci do Ciebie, jest Twoje.
Jeżeli nie wróci, oznacza to, że nigdy 
od początku Twoje nie było.
                                                   -Salomon 



„Mówisz, że kochasz deszcz, a 
rozkładasz parasolkę, gdy 
zaczyna padać. Mówisz, że
kochasz słońce, a chowasz się w 
cieniu, gdy zaczyna świecić.
Mówisz, że kochasz wiatr, a 
zamykasz okno, gdy zaczyna 
wiać. Właśnie dlatego boję się,
kiedy mówisz, że mnie 
kochasz.
                                -William Shakespeare 




Szczęście jest wtedy, kiedy
możesz powiedzieć:
Jeśli miałbym umrzeć, to właśnie teraz.


„Życie jest piękne brzydcy jesteście Wy.


-Płaczesz?
-Nie to reakcja alergiczna.
-Na co?
-Na życie.





„Spanie nie jest takie 
proste, gdy jest lato.
Bo jest za gorąco na kołdrę,
ale z drugiej strony
trzeba się przykryć, żeby 
demony nie mogły cię zaatakować.


„Ludzie mówią, że 
bez miłości nie da
się żyć. Osobiście 
uważam, że tlen
jest ważniejszy.
                       -Dr. House


Co Cię nie zabije 
sprawi, że 
będziesz chciał
zrobić to sam. 




W Waszych telefonach też jest mnóstwo takich złotych myśli? Podzielcie się nimi w komentarzu. 

Polecany post:Cytaty #1 Książki 

Zobacz również: DIY: Obraz Galaxy
Poprzedni post: Imm kupuje #4


                                                                                   Buziaczki, 
                                                                                  Wasza Imm