niedziela, 16 października 2016

Podsumowanie września

Witajcie, 
Ja jestem Imm, a to jest podsumowanie września. 

Pewnie już widzicie, ale i tak to powtórzę. Dzisiaj przygotowałam dla Was podsumowanie września. Właśnie w tym poście pojawi się zbiór wszystkiego co wydarzyło się własnie w tym miesiącu. Kilka ważnych wydarzeń, ulubieńcy, spis wszystkich postów jakie w nim dodałam i tp. W komentarzach piszcie Wasze podsumowania, z chęcią poczytam o Waszych ulubieńcach i nie tylko.





1.Koniec wakacji/Szkoła
Niestety we wrześniu zaczęła się szkoła. Dalej nad tym ubolewam. Żałoba po wakacjach dalej trwa. Jednak trzecia klasa gimnazjum, egzaminy są równoznaczne z masą nauki już od samego początku. Na razie nie jest źle, wszystko da się jeszcze ogarnąć. Miesiąc nauki już za nami.

2.Nerve 
We wrześniu miałam okazję oglądnąć film Nerve. Razem z klasą udaliśmy się na wycieczkę i wybraliśmy właśnie ten film. Muszę przyznać, że był świetny. Na prawdę mogę go Wam polecić. Chociaż nie lubię aktorki, która zagrała główną rolę to w tym filmie zrobiła na mnie pozytywne wrażenie. Z tych filmów i seriali, w których zagrała to tu była najlepsza. Mowa oczywiście o Emmie Roberts.
Ogólnie film oceniam na 11/10. Ten film to po prostu jedno duże WOW.

3.Promocje w Rossmannie
W tym jesiennym miesiącu zaczęły się promocje -49% w Rossmannie. Czekałam i czekałam z niecierpliwością na ten dzień. Kosmetyki kupiłam jeszcze w dniu w którym się zaczęły czyli 30.10.2016r., ponieważ jak wcześniej wspomniałam byłam na wycieczce klasowej. Haul z pierwszej części już jest na blogu.

4.Kupiłam album 
To może wydawać się śmieszne. Dlaczego ja o tym piszę? Co niezwykłego jest w tym, że kupiłam album na zdjęcia? Już wszystko tłumaczę. Pewnego dnia będąc w Pepco zauważyłam coś co przyciągnęło moją uwagę. Nie byłam wtedy jeszcze pewna co to do końca jest. Zeszyt? Pamiętnik? Notatnik? Przepiśnik? Podeszłam bliżej. Wzięłam go do ręki i okazało się, że jest to album. Moja mama, która była ze mną w ten cudowny dzień wytłumaczyła mi na czym polega jego fenomen. Mianowicie jest to album do, którego możemy wklejać zdjęcia. Wiedziałam, że muszę go mieć. Moje kolorowe tasiemki idealnie do niego pasowały. Jak wcześniej wspomniałam kupiłam go w Pepco za ok. 20 zł. Jak na razie nia mam w nim zdjęć, ale to się wkrótce zmieni.

5.Gazetka
We wrześniu moja mama dostała propozycję od jednej z gazetek, aby napisać artykuł. Jednym z warunków było zdjęcie z członkiem rodziny. Padło na mnie i w ten sposób znalazłam się w gazetce. Jak dla mnie to jest to całkiem spoko. Może na tym zdjęciu nie wyszłam jakoś najlepiej, ale ujdzie w tłumie.

6.AHS
 Wszyscy serialoholicy juz pewnie się domyślają co to za skrót. Oczywiście jest to skrót serialu American Horror Story. Dokładnie  14.09.2016 roku został wyemitowany pierwszy odcinek szóstego sezonu. Jak na razie jestem zachwycona. Podoba mi się nowa 'fabuła'. Czekałam na ten dzień, na ten nowy sezon i jestem mile zaskoczona. Szósty sezon był niespodzianką i udała się im ta niespodzianka.




Wpisy wrześniowe:




2.Ulubieńcy muzyczni #1 wakacje



3.Liebster Blog Awards #1



4.Cytaty #1 Książki



5.Imm odpowiada #1



6.Imm odpowiada #2



7.Imm testuje #1




Mam nadzieję, że spodobał się Wam post w takim stylu. Piszcie jak u Was wyglądał wrzesień. Postaram się, aby podsumowanie października pojawiło się nieco szybciej.
Jeśli blog Ci się spodobał zaobserwuj, aby być na bieżąco.

Poprzedni post: Imm kupuje #1
Zobacz również: Back To School #1 haul
Polecany post: Witajcie

Buziaczki,
Wasza Imm

1 komentarz :

  1. Bardzo fajne podsumowanie września :) Mój wrzesień zleciał o dziwo bardzo szybko, ale się z tego cieszę. Najgorsze było pożegnanie wakacji, a najlepsze oczywiście premiera 6 sezonu AHS :D

    OdpowiedzUsuń