wtorek, 25 października 2016

Imm kupuje #3

Witajcie,
Ja jestem Imm, a to jest ostatni post z promocji -49% w Rossmannie. 

   Jak pewnie wiecie promocje w Rossmannie dobiegły końca. Przyszedł czas na już ostatni post z tej serii. Za nami już wszystkie trzy części. Teraz pora podsumować tę ostatnią, czyli promocje dotyczące 'twarzy'. Jak zwykle nie szalałam. Kupiłam tylko trzy kosmetyki. Dwa z nich zdążyłam już przetestować i jestem zadowolona. Do testu zostały mi tylko bibułki, które pewnie w najbliższym czasie wypróbuję.
Bez zbędnego przedłużania przejdźmy do kosmetyków.





Under Twenty puder matujący o działaniu antybakteryjnym 




Wibo korektor 4w1




Wibo bibułki matujące




Koniecznie napiszcie co Wam udało się kupić na promocjach w Rossmannie i czy chcecie więcej takich Hauli. Jeśli blog Ci się spodobał- zaobserwuj. 

Zapraszam również na poprzednie Haule z promocji w Rossmannie -49%

Poprzedni post: Imm kupuje #2
Zobacz również: Podsumowanie września
Polecany post: Imm testuje #1

Buziaczki,
Wasza Imm