sobota, 8 października 2016

Imm kupuje #1

Witajcie,
Ja jestem Imm, a to jest pierwszy post z serii Imm kupuje

    Jak pewnie wiecie bądź nie w Rossmannie trwają promocje -49% na kosmetyki do makijażu. Nie ukrywam, że bardzo czekałam na kolejną turę promocji. Na wcześniejszej zbytnio nie poszalałam, nie kupiłam tego co chciałam i potem musiałam zakupić to w tej 'stałej' cenie co się kompletnie nie opłaca, gdy możemy to kupić prawie o połowę taniej. Tym razem postanowiłam lepiej się do tego przygotować, dlatego gdy dowiedziałam się, że taka akcja będzie miała miejsce weszłam na stronę Rossmanna i zaczęłam przeglądać kosmetyki. Oczywiście szukałam też testów na innych blogach. Zrobiłam listę rzeczy, które mniej więcej chcę kupić i przygotowana 30.09.2016 roku weszłam do drogerii. Oczywiście jak to ja nie kupiłam dokładnie tego co chciałam, ale i tak jestem zadowolona z tych produktów. 
Pragnę jeszcze zaznaczyć, że nie kupiłam niczego do paznokci. Żałuję, ale po prostu tak jakoś wyszło.




Przejdźmy już do kosmetyków. Kupiłam dwie kredki do ust i trzy pomadki. Wszystkie same w sobie były już tanie, więc na promocji zapłaciłam za nie 'grosze'. Nie będę nic wiele o nich pisać.  Na pewno gdzieś w jakiś postach czy to w ulubieńcach czy GRWM będą się pojawiać. Jak na razie jestem na etapie testowania ich.
Za wszystkie produkty do ust zapłaciłam 23,63 zł. Bez promocji zapłaciłabym 46,35 zł, czyli o 22,72 zł więcej.   



Lovely Color Wear nr 5




Lovely Creamy Color nr 2 




Miss Sporty My BFF Lipstick




Wibo Nude lipss nr 3




Lovely Perfect line nr 3 





Tak się prezentuje kolorki.



Na koniec chcę Was jeszcze poinformować, że z każdej 'części' promocji pojawią się osobne posty. 
Prawdopodobnie w następnym tygodniu pojawi się również post z serii GRWM i podsumowanie września. 
Jeśli chcesz być na bieżąco i nie ominąć żadnego wpisu zaobserwuj mój blog. 
Dziękuję za każde wyświetlenia, komentarze i obserwacje. 

Poprzedni post: Imm testuje #1
Zobacz również: Cytaty #1 książki
Polecany post: Imm odpowiada

Buziaczki, 
Wasza Imm



8 komentarzy :

  1. Ja wybrałam się tylko po jedną pomadkę z Maybeline z której jestem zachwycona! :)
    zofiakuca.online

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, że kupiłaś tylko jedną rzecz ^^ ja osobiście nie mogłabym się powstrzymać przed kupnem czegoś więcej :D

      Usuń
  2. Ja jak na razie nie skorzystałam z promocji w Rossman'ie. :) Jak byłam to nie było tego co potrzebowałam :P Dobre zdjęcia. ;)
    Zapraszam do mnie: http://bylasobiepanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję ja raczej 'zdobyłam' to co chciałam ^^ dziękuję ^^ z chęcią zajrzę na Twojego bloga ;)

      Usuń
  3. Też kupiłam konturówki Wibo i Lovely, tylko w innych odcieniach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki Ci się sprawdzają? Bo mi świetnie ^^ może polecasz jakieś odcienie?

      Usuń
  4. Mam ta pierwszą pomadke kupiłam ja kiedyś i niestety ona bardzo wysusza.mi usta :-(.
    Jutro juz pudry itp. I tez dodam taki wpis tylko ze wszystko w jednym 3w1:-). Na jesiennej promocji az tak nie szaleje bo mam dużo nowych produktow z wiosennej wtedy to szalalam na maksa :-P

    www.pauladowlasz.blogspot.com

    :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest już moja druga pomadka z tej serii i jak na razie ja nie narzekam ^^z chęcią przeczytam taki post u Ciebie ^^ ja właśnie na odwrót :D na wiosennej nie szalałam, a za to na jesiennej troszkę poszalałam ^^

      Usuń