środa, 7 września 2016

Liebster Blog Awards #1

Witajcie, 
Ja jestem Imm, a to jest moja pierwsza nominacja do LBA. 

    Jak już pewnie widzicie po tytule dzisiaj przychodzę do Was z nominacją do Liebster Blog Awards. Nie jest to moje pierwsze spotkanie z taką nominacją. Na poprzednim blogu pisałam już takie posty. Jednak na tym jest to moja pierwsza nominacja za którą bardzo dziękuję Ani z bloga http://andziuuu.blogspot.com/.
Nie przedłużając przejdźmy do konkretów.





Czym jest LBA?

,,Nominacja dl Liebster Blog Awards jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonana robotę''. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cie nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cie nominował.''

Imm odpowiada 

1.Najśmieszniejsze wspomnienie z dzieciństwa.
Ojj nie pamiętam. Musiałabym się nad tym długo zastanowić, ale na razie nic mi nie przychodzi do głowy.

2.Ulubiony film?
Ciężko mi wybrać jeden, dlatego podam kilka:
*Love, Rosie
*Carrie
*Legion Samobójców
*Dary Anioła- Miasto Kości
*Dawca pamięci



3.Ulubiony kosmetyk?
Aktualnie balsam do ust z Bielendy o zapachu waty cukrowej.

4.Najgorszy bubel (kosmetyk)?
Wydaje mi się, że korektor z Miss Sporty So Clear. Jakoś nie przypadł mi on do gustu. W dużym stopniu jest on dla mnie bublem, ponieważ jego najjaśniejszy odcień jest dla mnie za ciemny.

5.Co sądzisz o podróbkach? 
Nie mam zdania na ten temat. Jest mi obojętne to czy ktoś nosi podróbki czy oryginały.

6.Ulubiona pora roku? Dlaczego?
Nie mam ulubionej. Wiosnę lubię, ponieważ jest ciepło, ale nie za ciepło. W lecie są wakacje, więc jakoś ciężko nie lubić lata. Jesień kojarzy mi się z Halloween. W zimie są święta, sylwester i ferie zimowe, więc chodź nienawidzę mrozu to lubię zimę.



7.Ile czasu prowadzisz bloga?
Około 12 dni, czyli dość krótko.


8.Wymarzony wyjazd...gdzie?
Jest wiele miejsc, które chciałabym odwiedzić. Na razie taki wymarzony wyjazd byłby do Dallas (miasto w Stanach Zjednoczonych, w stanie Teksas).

9.Jaki styl ubierania preferujesz?
Wygodny, oryginalny. Taki, który w jakiś sposób pokazuje naszą osobowość i to co lubimy.

10.Znienawidzona marka kosmetyczna?
Na razie nie mam żadnej.

11.Ulubiona marka kosmetyczna? 
Lovely, Bielenda i Miss Sporty.



Imm pyta:
1.Jakie blogi lubisz czytać?
2.Jaki jest Twój cel blogowania?
3.Jakie masz plany związane z blogiem?
4.W skali od 0 do 10 jak oceniasz tegoroczne wakacje?
5.Ulubiony placek?
6.Jaka jest twoja ulubiona postać fikcyjna? (np. z filmu, książki, serialu)
7.Jaki jest twój ulubiony miesiąc? Dlaczego właśnie ten?
8.Bez jakiej rzeczy nie możesz żyć?
9.Jakbyś mogła na jeden dzień stać się zwierzęciem jakie zwierzę by to było?
10.Jakie posty najbardziej lubisz pisać? Dlaczego?
11.Jaki jest Twój ulubiony smak herbaty?

6 komentarzy :

  1. Super odpowiedzi! Zaciekawił mnie ten balsam bo nie widziałam takiego :)
    Dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne odpowiedzi <3 :)
    http://inga73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z Bielendy mam akurat tylko podkład (który jest zresztą świetny!), więc nie mam jeszcze wyrobionej opinii o tej marce.
    Ja akurat męczyłam się przy oglądaniu "Miasta kości". Film zepsuł mi cały obraz książki :/ Choć do roli Jace'a aktor był dobrze dobrany :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za nominacje, jeżeli jesteś ciekawa moich odpowiedzi to zapraszam ;) http://dziewczynawelcome.blogspot.com/2016/09/liebster-blog-award-7.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę super post! Trzymaj tak dalej!
    Zapraszam do mnie, http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń