sobota, 17 września 2016

Imm odpowiada #2

Witajcie,
 Ja jestem Imm, a to jest drugi post z serii Imm odpowiada.

    Jeśli jeszcze nie wiecie o co chodzi z nową serią koniecznie zajrzyjcie do wcześniejszego wpisu *Klik*. Pamiętajcie, że już juto pojawi się kolejny post z tego mini maratonu.Zastanawiałam się jaki Tag wybrać. Szukałam i szukałam odpowiedniego. Moją uwagę przykuł Tag 40 przypadkowych pytań. Starałam się, aby moje odpowiedzi były konkretne, bez zbędnego pisania o niczym. 
Wszyscy chętni mogą odpowiedzieć na te pytania w komentarzach. 
Bez zbędnego przedłużania zapraszam do czytania.





1.Gdzie byłaś 3 godziny temu?
W domu.

2.Czy kiedykolwiek zjadłaś kredkę?
Z tego co pamiętam to nie. 

3.Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego?
Tak.

4.Czy masz na sobie skarpetki? 
Tak.

5.Czy byłaś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni? 
Nie.

6.Czy jest Ci gorąco? 
Nie. Jest mi tak w sam raz.

7.Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia?
Wodę.

8.Co ostatnio jadłaś?
Obiad.

9.Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili? 
Nie pamiętam, ale raczej byłam w domu.

10.Kim był ostatni gość w twoim domu? 
Nie pamiętam, ale chyba ktoś z rodziny.



11.Czy tęsknisz za kimś teraz?
Tak.

12.Jakie są Twoje plany na dzisiejszy wieczór? 
Nie mam planów. Raczej będę się uczyć, albo coś oglądać.

13.Kto ostatnio napisał Ci komentarz na Fb, nk itp. portalach?
Kuzynka.

14.Co chcesz wiedzieć o przyszłości? 
Nic. Chcę, aby moja przyszłość była dla mnie niespodzianką.

15.Czy masz na sobie jakieś perfumy, jeżeli tak to jakie? 
Nie mam.

16.Byłaś w tym roku u lekarza? 
Tak. Niestety byłam.

17.Gdzie jest Twój najlepszy przyjaciel?
Nie wiem. Prawdopodobnie w domu. 

18.Czy masz opaleniznę? 
Nie. Jestem standardowo blada jak trup. Może troszeczkę chwyciłam słoneczka, ale dalej jestem blada.

19.Czego teraz słuchasz?
Na przemian słucham:
*Sia- The Greatest
*Ellie Goulding- Still Falling For You
*Skillet- The Resistance

20.Czy kolekcjonujesz coś?
Chyba nie. Kiedyś kolekcjonowałam pocztówki, ale mi się znudziło.



21.Kiedy ostatni raz zostałaś zatrzymana przez policję? 
Nigdy nie byłam zatrzymana przez policję.

22.Czy piłaś kiedyś herbatę przez słomkę? 
Tak i to nie raz. Najczęściej piję tak zimną herbatę w lecie.

23.Co ostatnio napisałaś w ostatnim smsie?
Okay (:

24.Lubisz ostre przyprawy?
Kocham ostre przyprawy. Jak dla mnie wszystko mogłoby być przyprawione na ostro.

25.Kiedy ostatni raz wzięłaś prysznic?
Wczoraj wieczorem.

26.Czy jesteś bogata?
''Największe bogactwo to robienie tego, co kochasz.''

27.Jaka jest u Ciebie pogoda?
Ładna. Chociaż mogłoby być troszkę zimniej.

28.O której godzinie budzisz się rano?
Zależy. Jeśli idę do szkoły to wcześnie, ponieważ budzę się o 6:00-6:30. W weekend różnie bywa czasami jest to 9:00, a czasami jest to 8:00, zdarza się też 10:00. Wszystko zależy od wszystkiego. Nie mam jakiś stałych godzin pobudki.

29.Jaki film ostatnio widziałaś?
Ostatni film oglądałam na wakacjach i był to Legion samobójców. 

30.Jaki masz dzwonek w tel?
Miauczące koty.



31.Czy byłaś kiedyś w innym kraju?
Nie.

32.Ile masz rodzeństwa? 
Mam jedną siostrę- Elizę.

33.Komputer stacjonarny czy laptop? 
Zależy do czego. Jeśli chodzi o sprawy związane z blogiem to zdecydowanie komputer stacjonarny. Do oglądania filmów itp. wolę używać laptopa.

34.Co planujesz dziś robić?
Napisać post, zrobić zdjęcia, pouczyć się, oglądnąć coś, zrobić zdjęcia potrzebne na geografię i chyba tyle.

35.Kiedy ostatni raz płakałaś? 
Dziś rano.

36.Jakie jest Twoje ulubione radio? 
Nie słucham radia.

37.Co wolisz? Hamburgera czy kebaba?
Kebaba jeszcze nie jadłam, więc hamburgery. Jednak tu muszę zaznaczyć, że tylko domowe. Nienawidzę hamburgerów z fast-foodów. Jak już to tylko domowy.

38.Jaki jest twój kolor oczu?
Dziwny, ale chyba niebieski.

39.Co robiłaś o 24:00 w nocy?
Spałam.

40.Czy masz zwierzęta? 
Tak mam dwie rybki.



Jeśli blog Ci się spodobał- zaobserwuj. 
Koniecznie napisz w komentarzu co sądzisz o tej serii i jaki Tag chciałbyś/abyś zobaczyć w następnym wpisie. 

Poprzedni post: Imm odpowiada#1
Zobacz również: Cytaty#1 książki
Polecany post: Ulubieńcy muzyczni#1 wakacje

Buziaczki, 
Wasza Imm