piątek, 16 września 2016

Imm odpowiada #1

Witajcie,
Ja jestem Imm, a to jest pierwszy post z serii Imm odpowiada.

       Na początek wytłumaczę Wam o co chodzi z tą serią Imm odpowiada. Wszystko zaczęło się od tego, że chciałam zrobić jakiś TAG. Jednak stwierdziłam, że fajnie by było zrobić całą serię. Dlatego w ten weekend (od piątku do niedzieli) będę dodawała posty z Tagami. Dzisiaj będzie pierwszy. Mianowicie na początek wybrałam Common White Girl Tag. Mam nadzieję, że zrozumieliście o co chodzi, a jak nie to na pewno zrozumiecie. Bez dłuższego przedłużania zapraszam do czytania.
Jeśli jesteście chętni w komentarzach napiszcie odpowiedzi na te pytania. Z chęcią poczytam.





1.Ulubiony napój ze Starbucks'a?
Nigdy nie byłam w Starbucksie.

2.Długo zajmuje Ci przygotowanie się rano? 
Nie. Zazwyczaj jest to około 20 minut. 

3.Ile selfie robisz dziennie? 
Mało. Czasami nawet zero. Takich zwykłych 'zdjęć'  robię dużo, ale selfie tylko okazjonalnie.

4.Ile masz zdjęć i obserwujących na instagramie?
Na Instagramie na razie mam zero zdjęć. Planuje zacząć coś dodawać w nowym roku (takie, małe postanowienie noworoczne). Obserwuje mnie 23 osoby, co i tak jest dużo jak na fakt, że nic nie dodaję.
Zapraszam---> gossip.imm

5.Używasz słów ''LOL'' i ''OMG'' na głos?
Nie i nie lubię jak ktoś używa tych słów (chyba, że w żartach czy coś).



6.Czy nosisz to samo ubranie po kilka razy?
Nie jestem pewna o co chodzi w tym pytaniu. Ponieważ jeśli chodzi o to, że np. kupuje jakąś rzecz, zakładam ją raz, a następnie wyrzucam- to nie robię tak.
Chyba, że chodzi o to, że np. w jakimś dniu założyłam bluzkę i na następny dzień znowu ją zakładam- to tak też nie robię.

7.Czy jesteś rasistką?
Staram się nie być. 

8.Instagram, Tweeter czy Tumblr?
Instagram i Tumblr. Co prawda Tumblr'a nie mam, ale podobają mi się zdjęcia jakie inni na nie wrzucają. W 2017 roku prawdopodobnie go założę (tak to jest jedno z postanowień noworocznych).

9.Jak spędzasz większość swojego czasu? 
Ojj chyba 'przeglądając internet'. Niestety większość czasu spędzam w internecie.  Nie jest to najlepszy sposób, ale nic na to nie poradzę. Mam znajomych z którymi kontakt jest tylko w takiej postaci, prowadzę bloga i przez to też jednak muszę siedzieć przy komputerze. Dodatkowo jeszcze spędzam dużo czasu oglądając seriale. 

10.Kto jest twoim ulubionym youtuberem? 
vNarf, Stylizacje, RLM, Szparagi i Littlemooonster96.



11.Jak często malujesz paznokcie? 
Kiedyś malowałam bardzo często. Teraz nie maluje w ogóle. Ostatni raz malowałam na początku sierpnia. 

12.Jesteś zakupoholiczką? 
Chyba tak. 

13.Czy posiadasz dużo ubrań?
Tak.  Może nawet za dużo. W połowie i tak nie chodzę.

14.Czy robisz zdjęcia swoim posiłkom przed zjedzeniem ich? 
 Raczej nie. Zdarzyło mi się to może dwa razy.

15.Robisz makijaż codziennie? 
Nie. Jestem za leniwa. Rano przed szkołą zazwyczaj mam za mało czasu i chęci.



16.Jakie masz oceny w szkole?
Jeśli popatrzę na przestrzeni lat to chyba dobre. Mogłyby być lepsze, ale nie są jakieś najgorsze.

17.Jak zazwyczaj układasz włosy?
 Ostatnio często chodzę w rozpuszczonych włosach. Do szkoły zazwyczaj tylko spinam dwa przednie pasma, aby mi nie leciały na twarz.

18.Czy zawsze wyglądasz wyjściowo? 
Nie. 

19.Co robisz z ubraniami, których nie nosisz? 
Leżą sobie gdzieś na końcu szafy porzucone i niechciane. 

20.Czy jesteś wegetarianką 
Nie.



Jeśli blog Ci się spodobał koniecznie zaobserwuj. 
Dajcie znać co sądzicie o takiej mini serii. 


Poprzedni post: Cytaty#1 Książki
Zobacz również: LBA#1


Buziaczki, 
Wasza Imm

4 komentarze :