sobota, 10 września 2016

Cytaty #1 Książki

Witajcie,
 Ja jestem Imm, a to jest post z cytatami.

Dzisiaj przychodzę do Was z nową serią. Nie jest ona jakoś strasznie wymyślna czy coś. Po prostu raz na jakiś czas będę dodawała wpis ze zbiorem cytatów. Będą one miały różne ''pochodzenie''. Dzisiejsze znalazłam w książkach, które przeczytałam. Dodatkowo postanowiłam zrobić zdjęcia, które się wpasują, dlatego trzymam na nich książkę.





„Jedna sroczka smutek wróży
Dwie radości pełne dni
Trzy to dziewczę urodziwe
Cztery- chłopiec Ci się śni
Pięć da srebra cały dzbanek
Sześć przyniesie złota moc
Siedem tajemnicę kryje
w najstraszniejszą ciemną noc.
C.J. Daugherty- Dziedzictwo 





„W ciężkich chwilach pamiętam, że od zarania dziejów prawda i miłość zawsze zwyciężą.
Amy Meredith- Polowanie (Gandhi) 


„-Jak to jest być jedynaczką?
-Skąd mam wiedzieć. twoi bracia dokuczają mi tak samo jak tobie. 
-To fakt.
Alyxandra Harvey- Księżniczka wampirów 




„Jeśli jest ci przeznaczone, że rozjedzie cię pociąg, to rozjedzie cię pociąg. Wpływ mamy tylko na to, w jaki sposób zostaniemy zgnieceni na miazgę
Sherrilyn Kenyon- Nieskończoność 


„-Gdzie ja jestem?
-W szpitalu.
-No co pan? Serio? A myślałem, że w McDonaldzie.
Sherrilyn Kenyon- Nieskończoność 






„Nigdy, nigdy nie żałuj, że zrobiłaś cokolwiek, jeśli robiąc to byłaś szczęśliwa.
Dorotea De Spirito- Anioł 

„Czasem lubi się kogoś za mocno- i to się nazywa miłość.
Kubuś Puchatek 

„ Jeśli będziesz przychodził przykładowo o czwartej, zacznę być szczęśliwy już o trzeciej.
Antoine de Saint-Exupery- Mały książę 






Jakie są Wasze ulubione cytaty z książek? Koniecznie podzielcie się nimi w komentarzach.

Jeśli blog Ci się spodobał zaobserwuj.
Poprzedni post: Liebster Blog Awards #1
Zobacz również: Back To School #2 GRWM
Polecany post:  Ulubiency muzyczni #1 wakacje



Buziaczki, 


Wasza Imm