czwartek, 1 września 2016

Back to school #2 GRWM

Witajcie,
Ja jestem Imm, a to jest Get ready with me.

Nadszedł ten smutny dzień. Koniec wakacji i rozpoczęcie roku szkolnego. Dzisiaj pokażę Wam jak przygotowałam się na tę uroczystość. W tym wpisie znajdziecie mój makijaż, fryzurę oraz stylizację.





Makijaż
Jeśli chodzi o mój makijaż to nie jest on jakoś wymyślny. Chciałam uzyskać naturalny efekt. W końcu idę na rozpoczęcie roku szkolnego, a nie na dyskotekę.

Użyłam:
*Under Twenty- Krem BB, nr.1
*Isana Young- korektor matujący, nr.1
*Lovely Magic Pen- korektor, nr.1
*Miss Sporty So Matte- puder matujący, nr.001
*Essence Get Big Lashes- Tusz do rzęs
*Lovely Brows Gel Creator- maskara do brwi, nr.1
*Lovely Color Wear Long Lasting- pomadka do ust, nr.3

Zacznijmy od 'twarzy'. Tutaj jak i w całym makijażu nie szalałam. Nałożyłam cienką warstwę kremu bb. Niedoskonałości zakryłam korektorem z Isany. Pod oczy zaaplikowałam korektor z Lovely. Wszystko utrwaliłam pudrem z Miss Sporty.


Z oczami również nie szalałam. Podkreśliłam je tylko tuszem. Niestety ten tusz lekko skleja moje rzęsy, więc musiałam rozdzielić je 'grzebyczkim'.


 Brwi lekko podkreśliłam maskarą z Lovely.


 Na usta nałożyłam moją ulubiona pomadkę z Lovely. Ma ona delikatny kolor, który idealnie pasuje na tę okazję.



Fryzura 
Moja fryzura była niewypałem. Chciałam zrobić sobie loki przy pomocy papilotów. Coś nie wyszło. Włosy co prawda były lekko pofalowane. Jednak były one wciąż mokre. Zaczęłam je suszyć suszarką i zaczęły się rozprostowywać. Nie miałam czasu na zmianę koncepcji, więc poszłam w prostych włosach.

Użyłam:
*For Your Beaty- papiloty, 14 sztuk
*Isana Professional- olejek do włosów
*Joanna Styling Effect- spray do loków




Stylizacja
Moja stylizacja również była prosta. Założyłam czarną bluzkę z długimi rękawami w diamenty, czarna spódnicę, czarne trampki i czarne nad kolanówki.








Jeśli blog Ci się spodobał koniecznie zaobserwuj.
Poprzedni post: Back To School#1 Haul
Zobacz również: Witajcie

Buziaczki,
Wasza Imm