sobota, 27 sierpnia 2016

Witajcie

Witajcie,
Ja jestem Imm, a to jest mój blog.
    W życiu różnie bywa. Czasami z dnia na dzień wszystko może się zmienić. Tak było w tym przypadku. Jeśli jesteście ciekawi zapraszam na krótką historię jak doszło do tego, że założyłam bloga.

Moja historia z blogowaniem, pierwsze kroki itp. Wszystko co ma jakiś związek z blogowaniem zaczęło się 5.04.2015 r. W ten dzień razem z siostrą założyłyśmy nasz pierwszy blog- Kolejny Level.
Po jakimś czasie stwierdziłyśmy, że to nie to. Czegoś nam brakowało i coś nam się nie podobało. Nasza przygoda z tym blogiem zakończyła się 2.05.2016 r., czyli całkiem niedawno. Jednak spodobało nam się blogowanie na tyle, że postanowiłyśmy zrobić drugie podejście. Jeszcze w maju, a dokładnie drugiego maja dodałyśmy pierwszy post na nowy blog- Eterimm. Niestety coś nie pykło”. Przyczyną rozpadu tego bloga jest wiele czynników.  

Dlaczego założyłam nowy blog?
Przez ten cały czas zdążyłam polubić blogowanie. Pisanie postów, robienie zdjęć itp. stały się codziennością, z której ciężko zrezygnować. Bez tego czuję się pusta, nijaka, jakby bez smaku (oczywiście w przenośni). Prowadzenie bloga to moja pasja i niezwykła przygoda. Część życia. Sens życia. Bez tego nie ma mnie. 
No i jak to się mówi „do trzech razy sztuka”.




Kim jestem?
Mam na imię Paulina. Interesuję się fotografią i z tym chcę wiązać moją przyszłość. Jestem uzależniona od muzyki i kwaśnych żelków. Kocham oglądać seriale. Można powiedzieć, że jestem serialoholikiem. Lubię rysować, śpiewać, czytać i pisać książki, robić zdjęcia, spać, słuchać piosenek i pisać własne.




O czym będzie blog?
Myślę, że będzie on o wszystkim. Mam wiele pasji i potrzebuję miejsca gdzie będę mogła je pokazać (?). Chcę też, aby ten blog był inspiracją dla innych. Chcę, aby każdy znalazł coś dla siebie.
 Na pewno będą się pojawiać ulubieńcy muzyczni. Taką serię prowadziłam na wcześniejszym blogu. Nie ukrywam, że takie posty lubię najbardziej pisać. Dlatego nie chcę z nich rezygnować. 
w najbliższym czasie pojawią się posty związane ze szkołą np. Haul zakupowy. Może zrobię jakieś DIY, albo CIY. Chciałabym też zrobić GRWM. 



Mam nadzieję, że mój blog Wam się spodoba i zostaniecie na dłużej. 
Zapraszam do zaobserwowania go, aby być na bieżąco. 


Buziaczki,
Wasza Imm